۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۳۱۶۰۳۱

آخرین وضعیت بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی به تشریح آخرین وضعیت بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در استان پرداخت.
سعيد شبستري، رييس ستاد انتخابات استان آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سعید شبستری، رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: صلاحیت یک نفر از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان که پیش از این رد شده بود، در فهرست نهایی اعلام شده از سوی شورای نگهبان تایید شد.

 

شبستری افزود: در همین حال صلاحیت یک نامزد دیگر مجلس خبرگان رهبری که پیش از این تایید شده بود، در فهرست نهایی اعلامی رد شد.

 

وی گفت: تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور از فردا در آذربایجان شرقی آغاز و تا پنجم اسفند ماه سال جاری ادامه می یابد.

 

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اضافه کرد: آن دسته از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان که علاقه مند به جابجایی محل نامزدی خود باشند از امروز تا 23 بهمن ماه جاری برای انجام این کار مهلت دارند.

 

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان در آذربایجان شرقی همچنین از امروز تا ششم اسفند ماه جاری برای انصراف احتمالی فرصت دارند./935/203/ب1

ارسال نظرات