۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۳۱۶۰۷۰
نماینده ولی فقیه در نجف‌آباد:

شعار الله اکبر مدار حرکت و پیروزی انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا - حجت الاسلام حسناتی در شب تولد انقلاب با اشاره به دستاوردهای نظام بعد از 37سال و قدرت و عزتی که در منطقه و جهان پیدا کرده است، گفت: نباید هیچ گاه فراموش کنیم که این انقلاب در پرتو عنایات الهی و بر مدار شعار الله اکبر پیروز شد و ما باید این راه را ادامه دهیم.
حجت الاسلام حسناتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف‌آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، در شب22 بهمن و جشن سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب در مسجد جامع نجف آباد گفت: برپایی چنین محافلی و سخن از بزرگانی که جان و مالشان را برای نهضت الهی و اسلامی دادند، از بهترین عبادات است.

 

وی درباره اهمیت برگزاری این گونه مجالس افزود: جشن انقلاب، جشن تولد علم، ایمان، انسانیت و آزادگی است و خداوند در آیات قرآن به ذکر انقلاب‌های بزرگ تاریخ اشاره کرده و دستور به یادآوری آنها برای امت‌های آینده داده است.

 

حجت الاسلام حسناتی مثل انقلاب ایران، همانند پیروزی حضرت موسی بر فرعونیان برشمرد و تأکید کرد: عنایات و اعجاز الهی در داستان حضرت موسی که چگونه در خانه دشمنش بزرگ شد و در انقلاب موسی، همه فرعونیا در نیل غرق شدند و خداوند می فرماید «وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللّهِ».

 

وی یکی از آسیب های انقلاب را غفلت از دستاوردهای انقلاب بیان داشت و افزود: قوم موسی بعد از گذشت از نیل، تمام سختی‌های دوران فرعون را فراموش کردند و دست به بهانه گیری زدند و بار دیگر به سمت بت پرستی رفتند و نباید هیچ گاه از ارزش و اهمیت این محافل غافل شویم.

 

نماینده ولی فقیه در نجف‌آباد سنجش‌ میان داشته‌ها و نداشته‌‌های قبل و بعد از انقلاب را یکی از مباحث مهم قابل ذکر در این محافل بیان کرد و گفت: قدرت این نظام و قدرت ایران در منطقه و در دنیا حتی برای آنانی که خود را ملی گرا می دانند، چقدر بالا رفته است؟ آیا غیر از این راه اگر هزاران سال تلاش می‌کردیم، که نام ایران بدرخشد، و رودروی ابرقدرت‌های عالم بایستیم، موفق می‌شدیم؟

 

وی در ادامه تصریح کرد: چگونه برای مردم قابل تصور بود که قبل از انقلاب، دشمن به حریم ایران تعرض کند، و مجبور به عذرخواهی شود، وقتی شاه ایران همه امورش به دست بیگانگان بود و فساد، فحشا و فقر کل کشور را فرا گرفته بود، چه عاملی جز انقلاب این همه عزت و قدرت به ایران می‌توانست داده باشد.

 

امروز ابزار پیشرفت غرب، داعش و حکومت آل سعود و کشتار مردم است

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به گوشه ای از عظمت ایران در منطقه بیان کرد: این کشور با تولد انقلاب، بار دیگر متولد شد و امروز بعد از 37سال به چنان قدرتی رسیده است که کشورهای مسلمان منطقه تنها امیدشان ایران و دلاورمردانی چون حاج قاسم سلیمانی است که تربیت شده کربلای ایران و امام هستند.

 

وی نابودی ابرقدرت‌های شرق و غرب را از دیگر دستاوردهای انقلاب بیان کرد و افزود: امروز فرهنگ غرب و ابزار پیشرفتش داعش و حکومت آل سعود و کشتار مردم بی دفاع است که با این طرح که دنباله اسلام هراسی در جهان بود، به دست خودشان به وحدت میان شیعه و سنی کمک کردند که شاید اگر داعش نبود، دیگر این وحدت بین شیعه و سنی به وجود نمی آمد.

 

امام جمعه نجف‌آباد در ادامه تصریح کرد: امروز انقلاب نه تنها در منطقه که در کل جهان دارای چنان قدرتی شده است، که در حل تمام جریانات منطقه باید ایران حضور داشته باشد و این نه قدرت اسلحه، که قدرت فکر و اندیشه و اسلامیت است.

 

وی با تأکید و عدم غفلت از تکبیرگویی در شب22بهمن گفت: بالاترین شعار انقلاب، الله اکبر بود و پیروزی و حرکت این ملت در مدار الله اکبر شکل گرفت و نباید هیچ گاه از آن غفلت کنیم و همانگونه که در دوران قبل از انقلاب با وجود تمام مشکلات مردم با وحدت و همدلی این انقلاب را به پیروزی رساندند امروز نیز باید همان رویه را ادامه دهیم./1306/202/ب2

ارسال نظرات