۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۳۱۶۱۲۰
مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب ملایر:

استقامت مردم و مسؤولان راز ماندگاری انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب ملایر گفت: ایستادگی مهم ترین گام در مسیر انقلاب است و امام و کسانی که با ایشان بودند استقامت کردند و انقلاب به نتیجه رسید.
حوزه علميه

حجت الاسلام علی اصغر زارعی مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، اظهار داشت: ملت ایران وارث مبارزات طولانی در تاریخ است، از زمان امام علی(ع) و امام حسن(ع) به بعد دیگر حکومت شیعی وجود نداشت تا اینکه بعد از 1400 سال این اتفاق بزرگ افتاد.

 

وی در ادامه به مجاهدت ها و فداکاری های مردم و علما در این زمینه اشاره کرد گفت: نگاه جهادی و عالمانه امام منجر به انقلاب اسلامی در ایران شد و حکومت شیعی با یارانی مانند بهشتی ها و مطهری ها شکل گرفت.

 

حجت الاسلام زارعی به هجمه های خارجی علیه انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با وجود تمام کارشکنی های داخلی و خارجی و هشت سال جنگ تحمیلی و تقدیم هزاران شهید گلگون کفن در دفاع مقدس باز هم استکبار جهانی در مقابل کشور ایران به زانو درآمد.

 

وی رهبری امام خمینی و رهبر معظم انقلاب را در یک مسیر توصیف کرد و گفت: بر خلاف کسانی که مسیر این دو بزرگوار را جدای از هم می دانند اما رهبر معظم انقلاب همان اهداف، آرمان ها و مسیر امام خمینی را دنبال می کند.

 

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب ملایر با اشاره به آیه ای از سوره هود تصریح کرد: ایستادگی مهم ترین گام در مسیر انقلاب است و امام و کسانی که با ایشان بودند استقامت کردند و انقلاب به نتیجه رسید در ادامه نیز چنین است که ملت ایران همچنان با استقامت پیش می رود و هجمه ها و تحریم های دشمن نیز اثری بر عزم ملت ایران نگذاشته است.

 

وی ادامه داد: بزرگ ترین آسییب انقلاب اسلامی نداشتن استقامت در میان ملت است هم مسوولان و هم مردم با مقاومت و حضور خود در صحنه ها نشان دادند که از آرمان های امام و انقلاب کوتاه نمی آیند چرا که استقامت جزو لاینفک شیعه است و در دنیایی که استکبار و صهیونیزم تمام جهان را فرا گرفته است عدم استقامت مردم به پایمال شدن حقوقشان منجر می شود.

 

حجت الاسلام زارعی با اشاره به آسیب دیگری که نظام اسلامی را به خطر می اندازد خاطر نشان کرد: دومین آسیب برای نظام اسلامی نفوذ است و این زمانی است که دشمن از راه جنگ و نه با کودتا، تحریم نتوانسته است به نتیجه برسد و نظام را زمین گیر کند.

 

وی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: چنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمنان نفوذ از داخل را در دستور کار قرار داده اند و با استفاده از افراد مختلف در ارکان نظام به دنبال راه نفوذ می گردند تا بتوانند موجبات سرنگونی نظام اسلامی را فراهم سازند./979/302/ب1

ارسال نظرات