۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۳۱۶۳۱۲
آیت­الله حسینی­قزوینی:

پاسخ­گویی به شبکه­های وهابی ویژگی برجسته شبکه جهانی ولایت است

خبرگزاری رسا ـ رییس شبکه ولایت با بیان این­که یکی از شاخص­های بزرگ شبکه ولایت، پاسخ­گویی به شبکه­های وهابی است، گفت: 300 شبکه در اختیار تکفیری­ها است و شبانه­روز علیه شیعه برنامه دارند که در شبکه ولایت روزانه حدود 4 ساعت به نقد این شبکه­ها می‌پردازیم.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني قزويني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت­الله حسینی­قزوینی، رییس شبکه ولایت پیش از ظهر امروز در مراسم بازدید رییس مجلس شورای اسلامی از این شبکه به ارائه گزارشی از فعالیت های شبکه جهانی ولایت پرداخت و خاطرنشان کرد: این شبکه را به روی بزرگان و اساتید اهل سنت باز کردیم و بالای 200 نفر از شخصیت­های طراز اهل سنت را به این شبکه آورده­ایم و تریبون را در اختیارشان گذاشتیم و از روحانیان اهل سنتی که روحیه ضد سلفی و تکفیری داشتند، استفاده کردیم و برای امسال اولین بار همایش بین­المللی وحدت را به صورت زنده پخش و در آنجا حدود 50 نفر را در دو روز به صورت برنامه گفت و گو محور روی آنتن بردیم.

 

وی با اشاره به تعامل شبکه­های رسانه ملی با شبکه ولایت اظهار داشت: مهندس ضرغامی رییس سابق صدا و سیما درباره شبکه جهانی ولایت گفت شما دارید به ما کمک می­کنید و دستور داد به تمام واحدها که هر برنامه­ای را که شبکه ولایت خواست، در اختیارشان بگذارید؛ تعاملی که شبکه­ها با ما دارند را گمان نمی­کنم با خودشان داشته باشند.

 

رییس شبکه جهانی ولایت تصریح کرد: یکی از شاخص­های بزرگ شبکه ولایت، پاسخ­گویی به شبکه­های وهابی است؛ طبق آمار 300 شبکه در اختیار تکفیری­ها است و شبانه­روز علیه شیعه برنامه دارند که به اهل بیت(ع) و بزرگان با تعابیری توهین­آمیز، اهانت می­کنند.

 

آیت­الله حسینی­قزوینی به تأثیر شبکه جهانی ولایت پرداخت و گفت: هر روز حدود 4 ساعت با شبکه­هایی که علیه تشیع سخن می­گویند، به نقد می­پردازیم و در نیمه شعبان بحثی داشتند که روایات را زیر سؤال بردند و تماس­های بینندگانشان سبب سرافکندگی­شان شد؛ افرادی هستند که به وسیله شبکه ولایت، تشیع را به عنوان مذهب خود انتخاب کرده­اند.

 

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های شبکه جهانی ولایت یادآور شد: درباره شیخ زکزاکی برنامه­هایی را به صورت زنده و غیره تولید کرده ایم؛ همچنین درباره فاجعه منا مستند 204 را تولید کردیم که از رسانه ملی پخش شد؛ آیت­الله سیستانی از شبکه ولایت تشکر کردند و برنامه­های این شبکه را می­بینند؛ ایشان فرمودند که از شما می­خواهم علمای اهل سنتی که روحیه سلفی دارند را بیشتر پخش کنید که تأثیرگذاری زیادی دارد.

 

رییس شبکه جهانی ولایت در پایان ضمن ارائه درخواستی از رییس مجلس شورای اسلامی خواستار تدبیری درباره پخش برنامه های شبکه جهانی ولایت در ایران شود که مردم ایران نیز به راحتی بتوانند بدون داشتن ماهواره از برنامه های این شبکه بهره مند شوند./822/پ202/ی

ارسال نظرات