۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۳۱۶۳۳۸
امام جمعه موقت کاشان:

دشمن سال ها است از براندازی نظام اسلامی مأیوس شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان با تأکید بر این که دشمن سال ها است از براندازی نظام اسلامی مأیوس شده است گفت: بدون تردید کر و کورهای عالم، چه جان کری باشد و چه دیگران حتی در لفظ و سخن نیز از براندازی نظام هیچ سخنی به میان نمی آورند.
حجت الاسلام والمسلمين علي احتشام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام علی احتشام امام جمعه موقت کاشان، امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان با اشاره به حضور شکوهمند مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن روز گذشته و انعکاس این حماسه بزرگ در سراسرجهان گفت: حماسه روز گذشته ملت قهرمان ایران در راهپیمایی 22 بهمن تنها در سراسر کشور بلکه در بسیاری از نقاط کره زمین حرف اول د رخبرگزار یها و سایت ها و ماهواره ها و روزنامه های مکتوب کشورهای جهان به طور وسیع و گسترده منعکس شد.

 

وی افزود: ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال با حضور خود در صحنه، باردیگر در آغاز سی و هشتمین سال انقلاب و پایان سی و هفتمین سال انقلاب اسلامی حماسه ای دیگر را رقم زدند.  

 

حجت الاسلام احتشام یادآور شد: در حماسه 22 بهمن امسال یک بار دیگر نسل های اول و دوم سوم و حتی چهارم انقلاب اسلامی با مشت های گره کرده بر صحنه خیابان ها مشق عزت و افتخار نوشتند و ازعزت و اقتدار ملی و دینی این ملت بزرگ در برابر دشمنان مستکبر آمریکا و صهیونیسیم جهانی به خوبی و جانانه دفاع کردند.

 

امام جمعه موقت شهرستان کاشان تأکید کرد: حماسه ملت ایران در 22 امسال به گونه ای رقم خورد که دشمن نتوانست عظمت بزرگ ملت ایران را تحریف و یا در برابر آن سکوت کند و بسیاری از شبکه ها از جمله فرانس 24 از همان لحظات اولیه برخی از قسمت های راهپیمایی را که در زوم دوربین ها نمی گنجید مجبور شدند به صورت مستقیم به دنیا مخابره کنند.

 

ملت ایران ثابت کرد در مبارزه با دشمنان انقلاب ذره ای کوتاه نخواهیم آمد

حجت الاسلام احتشام با تقدیر و تجلیل از ملت ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: الحق و الانصاف یکبار دیگر ملت ایران ثابت کرد در مبارزه با دشمنان انقلاب ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

 

به گفته وی، شکوه وعظمتی که دیروز در 22 بهمن توسط ملت ایران اسلامی رقم خورد، طلیعه ای برای حماسه بزرگ دیگر ملت قهرمان ایران در هفتم اسفند ماه امسال برای حضور همگانی در دو انتخابات سرنوشت ساز و کلیدی پنجمین دوره مجلی خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود تا با حضور همگانی خود در دو انتخابات پیش رو یک باردیگر وحدت و اتحاد خود را به رخ جهانیان بکشند.

 

حجت الاسلام احتشام حضور همه اقشار و طبقات و صنوف مراجع بزرگوار تقلید، دانشگاهیان و فرهنگیان ، حوزوی ها، کسبه و تجار و ورزشکاران و حتی خواهرانی که با فرزندان کوچک و تازه به دنیا آمده و زوج های تازه ازدواج کرده در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر این بود که ما می توانیم انتخاباتی در هیمن سبک و با همین روش که وسیله ای برای عزت و افتخار ملی ما باشد رقم بزنیم.

 

دشمن سال ها است از براندازی نظام اسلامی مأیوس شده است

امام جمعه موقت کاشان در ادامه با تأکید بر این که دشمن سال ها است از براندازی نظام اسلامی مأیوس شده است گفت: بدون تردید کرو کورهای عالم، چه جان کری باشد و چه دیگران حتی در لفظ و سخن نیز از براندازی نظام هیچ سخنی به میان نمی آورند.

 

حجت الاسلام احتشام گفت: امروز دشمن نیز خود می داند، نظام مستحکمی که 37 سال بر پایه ایثارها، شهادت ها، زحمت ها، رنج ها، هدایت ها و بشارت های امام و رهبری بزرگوار و مقتدر امام خامنه ای توانسته است تمامی نقشه های مستکبرین جهان و صهیونیست جهانی را نقش بر آب کند با این نظام از براندازی و کودتا سخن گفتن جز حماقت و نادانی چیزی بیش نیست.

 

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به این که دشمن هنوز هم نا امید نیست و به دنبال نفوذ است گفت: رهبرمعظم انقلاب طی چند ماهه اخیر نزدیک به یکصد مرتبه در سخنرانی های خود نسبت به  نفوذ دشمن هشدار داده است چرا که دشمن هنوز هم از نفوذ نا امید نیست، از این رو امام فرمود، مستکبرین و ظالمان دنیا سخن خودشان را از زبان نفوذی های متنفذ بیان می کنند و تا کسی متنفذ نباشد نمی تواند در صف فشرده این ملت بزرگ نفوذ کند.

 

به گفته وی، انسان های گمنام هیچگاه دستاویز دشمن در انقلابات به ویژه در انقلابات قرن اخیر در این کشور نبوده اند و تا می توانستند در صفوف مستحکم ملت نفوذ کردند و انقلاب مشروطه و انقلاب ملی شدن نفت را به بیراهه ببرند که خود دربین مردم متنفذ بوده اند و فریب خورده اند و مکر و حلیه دیگران را نفهمیده اند و زمانی به خود آمده اند که انگشت حسرت به دهان گرفتند و نتواستند جبران کنند.

 

دشمن به دنبال اختلاف افکنی و نفوذ برای تحت الشعاع قراردادن انتخابات است

حجت الاسلام احتشام با تأکید بر مواظبت از اختلاف افکنی و نفوذ دشمن برای تحت الشعاع قراردادن انتخابات گفت: اولین پروسه دشمن جو سازی و ضربه زدن به شورای نگهبان بود تا بتوانند افراد مشخصی را که در سختی و تنگناها ترسو هستند و نمی توانند غیرت ملت دفاع کنند وارد مجلس‌کنند.

 

وی یادآور شد: قصد داشتند شورای نگهبان را تحت تأثیر آنچه که خود می خواستند قراردهند و در این مسیر تا مرز جوسازی بر علیه شورای نگهبان نیز پیش رفتند تا بتوانند فقهای بزرگوار و حقوقدانان این نهاد مقدس را که برگفته از قانون اساسی مترقی نظام است تحت تأثیر قرار دهند.

 

امام جمعه موقت کاشان گفت: متأسفانه افرادی که ادعا دارند بیش از دیگران با امام بودند و همراهی با امام را در کارنامه عمل خود دارند و باید از آرمان های امام دفاع کنند در برابر شورای نگهبان که امام در باره تضعیف شورای نگهبان در جلد 18 صحیفه خود هشدار داده است موضع گیری می کند.   

 

تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است

حجت الاسلام احتشام با اشاره به باطل شدن انتخابات سال 63 در برخی از حوزه ها به دلیل تقلب توسط شورای نگهبان و نامه امام در اردیبشهت سال 63 در دفاع از شورای نگهبان که در جلد 18 صحیفه  امام نیز آمده است گفت: امام تذکر می دهد تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است، همیشه انحرافات به تدریج دریک رژیم وارد می شود، لازم است همه به طور اکید به مصالح اسلام و مسلمین توجه کنیم و به قوانین هرچند مخالف نظر و سلیقه شخصی ما باشد احترام بگذاریم و به این جمهوری نو پا که مورد هجوم قدرت های و ابر قدرت ها وفا دار باشیم.

 

وی افزود: کسانی که ادعای شاگردی امام را دارند و ناخواسته با تضعیف شورای نگهبان، دستاویز و بلندگو های بیگانه شدند باید پیام نورانی امام در سال 63 را در جلد 18 صحیفه امام مطالعه کنند تا مبادا مطالعه نکرده در دام دشمنان انقلاب قرار بگیرید.

 

حجت الاسلام احتشام در ادامه با تقدیر و تجلیل از شورای نگهبان در برابر فضاسازی ها و جوسازی ها خودی و غیر خودی بر مبنانی انقلاب گفت: براساس توصیه امام که درهمان زمان در همین نامه توصیه کرده است که شما به وظیفه الهی خود عمل کنید و از کسی ترس و واهمه نداشته باشید چرا که ملت ایران از فقها و حقوق دانانی که سنگربانان عزت ملت بزرگ هستند قدردانی کرده و به آنها اعلام می کنیم، این ملت به تبعیت از امام و رهبری همچنان بر حمایت از شورای نگهبان ادامه خواهد داد.

 

دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه و نفوذ در انتخابات است

امام جمعه موقت کاشان یادآور شد: بعد از این که لیست نهایی مجلس خبرگان رهبری توسط شورای نگهبان اعلام شد بسیاری نا امید شدند و متوجه شدند جو سازی ها و فضاسازی ها موثر شده است، بنابراین طرح دیگری را برای دو قطبی کردن جامعه که بتوانند برسرنوشت انتخابات آنگونه که خود می خواهند اعمال نفوذ کنند کلید زدند تا از این طریق نظام را به خیال خودشان با بیت شریف امام درتقابل انداختند و در سخنرانی های خود اعلام کردند، ما باید حق امام را ادا می کردیم.

 

حجت الاسلام احتشام گفت: امام هیچ وقت برای خودش ویژه خواهی نکرد و برای خودش حساب ویژه قائل نشد اما ما برای دو قطبی کردن جامعه از بیت امام  برای مقابله با شورای نگهبان و نظام هزینه می کنیم.

 

امام جمعه موقت کاشان تأکید کرد: ملت ایران با هوشیاری و بصیرت خود، تحت زعامت و هدایت و راهگشایی ها و تدبیر ها و اداره رهبری این گردنه خطرناک را هم پشت سر گذاشت./1307/201/ب3

ارسال نظرات