۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۳۱۶۳۵۵
آیت الله صفایی بوشهری:

مردم به کاندیدای بی تقوا و بی اخلاق رای نمی دهند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله صفایی بوشهری گفت: هرگروه یا فردی که در انتخابات بی تقوایی و بی اخلاقی کند مردم به آن رای نمی دهند چرا که مردم ما بصیر و آگاه هستند.
جلسه تفسير قرآن آيت الله صفايي بوشهري در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه های این هفته نماز جمهع بوشهر با اشاره به دو انتخابات پیش رو در کشور بر داشتن تقوای سیاسی تاکید کرد، و گفت: رعایت اخلاق و ادب و آخرت را مد نظر داشتن باید در وجود داوطلبان باشد.

 

 

وی افزود:هرگروه یا فردی که در انتخابات بی تقوایی و بی اخلاقی کند مردم به آن رای نمی دهند چراکه مردم ما بصیر و آگاه هستند و مردم استان بوشهر، مردمی با اخلاق و با تقوایی هستند؛ کل ایران استان بوشهر را به عنوان یک استان ولایتمدار می شناسد و این افتخار ما است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اضافه کرد:این افتخار است که مقام معظم رهبری به رییس دفتر خود که برای سخنرانی در مراسم راهپیمایی به بوشهر سفر کرده بود سفارش می کند که سلام من را به مردم بوشهر برسانید؛ استان بوشهر استانی اخلاقی و تقوایی است و همه کاندیداها در هر مرحله ای که هستند باید تقوای سیاسی خود را رعایت کنند.

 

 

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر پرهیز از اسراف در انتخابات اظهار داشت: داوطلبان از چاپ اقلام تبلیغاتی و بنرها به صورت انبوه پرهیز کنند؛ کشور در شرایط خاص اقتصادی قرار دارد و به جای این تبلیغات وسیع به فقیران و یتیمان کمک کنند و این همان اخلاق است.

 

 

وی بیان داشت: همه کاندیداها، اخلاق مدار در همه مراحل عمل کنند و مواظب باشند که در مولفه خود اسراف نکنند همچنین یکدیگر را تخریب نکنند چراکه حرام است.

 

 

امام جمعه بوشهر داوطلبان انتخابات را به رعایت قانون دعوت کرد و گفت: هر فردی اگر اعتراضی داشته باشد از طریق مراجع قانونی و شورای نگهبان می تواند اقدام کند چراکه همه چیز در قانون اساسی جمهوری اسلامی پیش بینی شده است.

 

 

وی عنوان داشت: انتظار داریم با حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح شاهد انتخاباتی پرشور در کشور با رعایت اخلاق و تقوا باشیم.

 

 

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان نیروی هوایی اضافه کرد: 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب نماد پایداری انقلابی مردم ایران، حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها و تجدید بیعت مردم با انقلاب است./833/201/ب3

ارسال نظرات