۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۳۱۶۵۹۰

نامزدهای مجلس خبرگان رهبری اردبیل به 3 نفر افزایش یافت

خبرگزاری رسا ـ با تغییر حوزه انتخابیه حجت الاسلام والمسلمین سیدصادق محمدی جزه‌ای از استان تهران به اردبیل تعداد نامزدهای مجلس خبرگان رهبری اردبیل به ۳ نفر افزایش یافت.
انتخابات  مجلس خبرگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، هوشنگ نامدار، دبیر و سخنگوی ائتلاف اصولگرایان استان اردبیل، شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر حوزه انتخابیه حجت الاسلام والمسلمین سید صادق محمدی جزه ای از استان تهران به اردبیل، گفت: نامزدهای مجلس خبرگان رهبری اردبیل به 3 نفر افزایش یافت.

 

وی افزود: شورای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از دو تن از نامزدهای انتخابی استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی و حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق جزه‌ای حمایت می‌کند و این کاندیداها مورد حمایت جبهه اصولگرایی در استان اردبیل قرار گرفته است.

 

نامدار، تصریح کرد: بعد از بررسی نهایی، منصور حقیقت‌پور، مصطفی افضلی‌فرد، صدیف بدری از حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین، محمود عباس‌زاده مشگینی از حوزه انتخابی مشگین‌شهر، بشیر خالقی از حوزه انتخابی خلخال و کوثر، ولی اسماعیلی از حوزه انتخابیه گرمی و امیدعلی رعنایی از حوزه انتخابی پارس‌آباد و بیله‌سوار به عنوان نامزدهای اصولگرایی انتخاب شدند و این انتخاب بعد از بررسی‌ها و جلسات منظم نهایی شد.

 

دبیر ائتلاف اصولگرایان استان اردبیل بیان داشت: مهم‌ترین اهداف جبهه اصولگرایان این بوده که همه اصولگرایان باید منافع ملی را بر منافع فردی ترجیح داده، پیرو ولایت فقیه و فدایی انقلاب و نظام باشند و به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی متعهد بوده و در این راستا این معیارها مورد بررسی قرار گرفته است.

 

نامدار افزود: مهم‌ترین ویژگی‌ها و شاخصه‌های کاندیداهای اصولگرایی خدمت‌گذار ملت بودن، کمک به محرومان و مستضعفان، دنبال اشرافیت و تجمل‌گرایی نبودن، به دنبال منافع خود نبودن، ‌مؤمن به انقلاب و مکتب امام و شهدا بودن، ساده زیستن، استکبارستیزی، شجاع، عاقل، بصیر، مجاهد و انقلابی، خلاق، مبتکر و تحول‌خواه بودن است و نیز باید کاندیداهای اصولگرایی دارای ظرفیت ایجاد تحول در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی، پیگیر حقوق اساسی مردم، مبارزه با فساد، انحراف و کج‌روی را مد نظر داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: یکی دیگر از معیارهای ائتلاف اصولگرایی در اردبیل تحقق فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با ضرورت مقابله با جریان نفوذ و خط تحریف مکتب امام راحل(ره) است که در این راستا برای حفظ نظام اسلامی و مصونیت‌بخشی به دستگاه‌های قانون‌گذار حماسه وحدت نیروهای مومن به ولی فقیه در روزهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی را تکرار کنند.

 

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان اردبیل، تصریح کرد: تلاش برای برآورده کردن مطالبات مردم نیز از کاندیداهای اصولگرایی به طور اساسی اعلام شده است و ما بعد از پیروزی حزب اصولگرایی با جدیت پیگیر مطالبات مردم از نامزدهای اصولگرایی هستیم که در این راستا وظیفه بسیار خطیر و اساسی داریم.

 

وی تاکید کرد: از مردم ولایتمدار اردبیل تقاضا داریم با حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بار دیگر حماسه زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم بزنند و با حضور و مشارکت همه‌جانبه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و استحکام نظام را تداوم بخشند که این امر باعث ناامیدی دشمنان می‌شود.

 

گفتنی است از حوزه انتخابیه استان اردبیل 7 نفر برای مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرده بودند که از این میان حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی و حجت الاسلام والمسلمین میرفخرالدین موسوی ننه‌کران حائز شرایط لازم برای ورود به مجلس خبرگان رهبری شده بودند که با تغییر حوزه انتخابیه حجت الاسلام والمسلمین سید صادق محمدی جزه ای، نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در استان اردبیل به 3 نفر افزایش یافت./937/202/ب1

ارسال نظرات