۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۳۱۷۰۶۵
حجت الاسلام مصلحی:

مسأله شورای رهبری با هدف تغییر ساختار نظام مطرح شده است

خبرگزاری رسا ـ وزیر سابق اطلاعات، گفت: طرح شورای رهبری مصداقی از طراحی برای تغییر ساختار نظام است؛ دست سرویس های جاسوسی پشت صحنه فسادهای اقتصادی دیده می شود.
حجت الاسلام و المسلمين حيدر مصلحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات عصر امروز در جمع دانشجویان تبریز، با بیان این‌که دانشجویان افسران جنگ نرم هستند، اظهار داشت: گام های بسیاری برای تحقق حکومت اسلامی باقی است، پژوهش در این رابطه بر عهده دانشجویان است.


وی با اشاره به طرح شورای رهبری از سوی برخی عناصر، ابراز داشت: در این شورا چه کسی فرمانده کل قوا خواهد بود؟ برای تشکیلات زیر مجموعه ولی فقیه که مختص انقلاب اسلامی است چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟ طرح شورای رهبری خلاف قانون اساسی است.


وزیر سابق اطلاعات تداوم حکومت اسلامی، زمینه سازی برای ظهور و صدور انقلاب اسلامی را سه اصل اصیل انقلاب دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران انقلابی محدود در مرز های کشور نیست، انقلاب باید به جهان صادر شود و زمینه ساز ظهور باشد.


وی با بیان این‌که پشت پرده تمام مفاسد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دستگاه های اطلاعاتی بیگانه قرار دارد، تصریح کرد: دشمنان علیه نظام اسلامی توطئه می کنند، دشمنان و حامیان استکبار جهانی آرام ننشسته اند که ما حکومت اسلامی را پیاده کنیم.


حجت الاسلام مصلحی با تأکید بر پیچیدگی مبارزه در جنگ نرم، تأکید کرد: هدف در جنگ نرم دشمن تغییر رفتار در درون کشور است، بعد از انقلاب در این راستای دشمن اقدامات فراوانی را انجام داده است، دشمن به دنبال تغییر افکار در کشور است.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ایران اسلامی در عرصه علمی پیشرفت زیادی کرده است، گفت: به همین دلیل است که اوباما رئیس جمهور آمریکا گفته است که ما باید به مراکز علمی ایران نفوذ کنیم و بدانیم چرا آنان در دوران تحریم زمین نخوردند.


وزیر سابق اطلاعات با اشاره به حساسیت برنامه نفوذ دشمن، افزود: نفوذ دو نوع است، موردی و جریانی است، نفوذ موردی این‌که فرد خاصی رو جاسوس قرار میدهند اما در نفوذ جریانی ایجاد شبکه است و کارها تحت برنامه ی شبکه ای پیش میرود.


وی نمونه های بارز نفوذ موردی را ترور دانشمندان هسته ای دانست و ابراز داشت: مصداق دیگر نفوذ موردی بحث ترور شخصیتی است که دو کار دشمن در آن انجام میدهد، اول اینکه افرادی رو در اطراف شخصیت های مورد اعتماد و تاثیر گذار در مردم قرار می دهد تا او را منکوب کند.


حجت الاسلام مصلحی افزود: از نمونه های این ترور شخصیتی در قبل از انقلاب جریانی بود که اطراف شهید مطهری رو احاطه کرد که در این زمینه باید پژوهشی صورت بگیرد و همینطور در زمان حاضر جریان تخریب حضرت آیت الله مصباح از همین موارد است.


وی ادامه داد: جریان بعدی نفوذ، نفوذ در افکار شخصیت هاست که مصداق دانشگاهی آن سروش و مصداق حوزوی آن کدیور است، که دشمن با التقاط فکری در این افراد به اهدافش رسید، دشمن بیشترین سرمایه گذاری را روی بحث نفوذ به ایران گذاشته و به دنبال ترور شخصیتی اشخاص مرجع در نظام است تا آنان را از چشم مردم بیاندازد، انجمن حجتیه همان التقاط تفکر است که با آن نمی شود با بگیر و بنند برخورد کرد، در جریان انحرافی دولت دهم به من گفتند چرا آنان را دستگیر نکردید، بنده گفتم با بگیر و ببند مشکل حل نمی شود.


وزیر سابق اطلاعات در نفوذ موردی سومین راه را رساندن یک فرد خاص به قدرت عنوان و تأکید کرد: معاویه توسط یهود به قدرت رسید، بعد از رحلت پیامبر یهود خواست با جنگ سخت اسلام را نابود کند اما ناکام ماند و جنگ نرم را در دستور کار قرار داد؛ یهود آن زمان جریان ها و نفرات بسیاری را مورد بررسی قرار داد تا به اسلام ضربه بزند، یهودی که 1400 سال پیش این کار را انجام داد اکنون نمی تواند همان اقدام را تکرار کند؟


وزیر سابق اطلاعات از دانشجویان خواست فضای استکبارستیزی را بر جامعه در ایام انتخابات حاکم کنند تا اصول انقلاب حفظ و فضای انقلابی از بین نرود، برخی می خواهند فتنه گران وارد مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شوند،  فتنه چیزی نیست که به راحتی از کنار آن گذشت.


وی ادامه داد: در جریان بیداری اسلامی که عده ای در ابتدا آن را خواست و اراده آمریکا قلمداد می کردند، آمریکا برای اینکه از این تهدید به عنوان فرصت بهره ببرد تصمیم گرفت برای از بین بردن مقاومت از سوریه آغار کند و جریان را بیداری اسلامی جا بزند و پس از سوریه بنا بر از بین بردن حزب الله لبنان و در نهایت انقلاب اسلامی بود که با کیاست و تیزبینی رهبر معظم انقلاب این توطئه نقش بر آب شد./854/202/ب3

ارسال نظرات