۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۳۱۷۱۳۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

تعامل مؤسسات فرهنگی سبب همفکری و ارتقای کیفیت برنامه های مذهبی خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خواستار تعامل بیشتر هیئات مذهبی استان شد و گفت: تعامل بیشتر هیئات مذهبی سبب همفکری و ارتقای کیفیت برنامه های فرهنگی و مذهبی در استان خواهد شد.
حجت الاسلام قبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نشست مدیر کل تشکل های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و رؤسای مؤسسات مذهبی و فرهنگی صبح امروز در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.


حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این نشست اظهار داشت: فعالیت و حضور پر شور مؤسسات فرهنگی و مساجد در مناسبت های مختلف اعم از ولادت و شهادت ائمه اطهار (ع) شایسته تقدیر است.


مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به ایام اربعین حسینی بیان داشت: کرمانشاه در ایام اربعین حسینی بسیار خوش درخشید و خوشبختانه ولایتمداری و عشق و ارادت به ائمه اطهار (ع) در قلب کرمانشاهیان جایگاهی ویژه داشته و در این زمینه خود را خادم ائمه اطهار می دانند.


وی تصریح کرد: تشکیل گروه های خودجوش مردمی در گرامیداشت مناسبت های مذهبی در استان بی نظیر و منحصر بفرد است، هیأت های مذهبی و جلسات خانگی متعدد بیانگر انگیزه مردم استان در زمینه مسائل فرهنگی بوده و این امر مایه افتخار و سربلندی استان است.


حجت الاسلام قبادی در ادامه خواستار تعامل بیشتر هیئات مذهبی در استان شد و افزود: تعامل بیشتر مؤسسات سبب همفکری و افزایش کیفیت برنامه های فرهنگی و مذهبی در سطح استان خواهد شد.


مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه ظرفیت تبدیل به مسیر اصلی زائران کربلای معلی را داشته و مردم استان با نمایش بی نظیر اربعین حسینی این ظرفیت و پتانسیل را از خود به نمایش گذاشتند.


وی در پایان ابراز داشت: امید است مراسمات مذهبی و فرهنگی در سطح استان از اثرگذاری بیشتری برخوردار بوده و مسؤولان امر همکاری ها و تمهیدات لازم در این زمینه را ارائه دهند./857/202/ب3

 

ارسال نظرات