۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۳۱۷۱۳۷
امام جمعه قائمشهر:

انتخابات عرصه حماسه آفرینی ملت غیور و با بصیرت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: انتخابات عرصه حماسه آفرینی ملت غیور و با بصیرت ایران اسلامی است و باید با ایجاد شرایط مناسب، شرایط حضور حداکثری مردم فراهم شود.
علي معلمي نماينده مازندران در خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری امروز در جمع مردم بهشهر در مسجد جامع با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی افزود: ولایت فقیه دستاورد مهم نهضت امام راحل بود که زمانی تداوم و استمرار می یابد که مجلس خبرگان تشکیل و تداوم داشته باشد و حق مردم است که برای خبره مورد اعتماد خود با یک واسطه در بین فقهای واجد شرایط، رهبر را انتخاب کنند.

 

امام جمعه قائمشهر با تاکید بر حفظ وحدت در جامعه اسلامی، افزود: وحدت، همدلی، همزبانی و هم افزایی ملت در طول 37 سال گذشته موجب عزت، افتخار، عظمت و اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است که باید امروز نیز حول محور رهبری انقلاب حفظ شود.

 

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، وحدت و همدلی را رمز اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: برای ایجاد وحدت رویه در قانون اساسی این مسأله پیش بینی شد تا مجلس خبرگان تشکیل شود که از این طریق منتخبان مردم در آن مجلس عضویت داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ادامه داد: برخی افراد برای فعالان مجلس خبرگان سوژه هایی علیه آنان شروع کردند و اما این ملت آگاه و بصیر هستند و به این مسائل توجهی ندارند و برای عزتمندی بیشتر نظام حضور فعالانه در عرصه دارند.

 

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای نفوذ در نظام اسلامی افزود: این نفوذ را باید به جامعه یادآوری کرد و در این رابطه هوشیار بود و باید مراقب باشیم که با افزایش بصیرت در بین مردم به دشمن اجازه رسیدن به اهداف را ندهند و بدانند کلیت مجلس خبرگان پایدار و اعضای خبرگان در پای علم ولایت امامت و ولایت بوده اند و در ادامه نیز خواهد بود.

 

امام جمعه قائمشهر همچنین از انتخاب رهبر به عنوان وظیفه مهم مجلس خبرگان نام برد و ادامه داد: این انتخاب بجا و به موقع را می توان بعد از رحلت حضرت امام خمینی(ره) و انتخاب رهبر معظم انقلاب به این سمت یاد کرد که در کنار انتخاب رهبری تذکر به دولت و زیرمجموعه های مختلف رهبری نیز رد سدتور کار است که با دقت انجام می شود.

 

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: نمایندگان در خصوص مسائل و مشکلات مناطق خود در اجلاسیه ها و جلسات مجلس خبرگان سخن می گویند که این مسأله نیز براساس وظایف تعیین شده و مصوبات ارائه شده است که نمایندگان از این فرصت استفاده می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی گفت: ملت آگاه افراد خدمتگزار و فرصت طلب را می شناسند و با تمییز دادن و جدایی این مسائل با دقت و بصیرت بیشتری برای حضور در پای صندوق رای حاضر می شوند و بار دیگر برای ایران اسلامی افتخار آفرینی می کنند.

 

امام جمعه قائمشهر، حضور حداکثری در انتخابات را وظیفه شرعی و ملی آحاد ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در انتخابات هفتم اسفند ماه نیز با حضور حداکثری و همه جانبه خود به دنیا ثابت خواهند که همچنان پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند./1317/202/ب1

ارسال نظرات