۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۳۱۷۱۵۴
نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری:

مجلس خبرگان رهبری بازوی توانمندی در راستای حفاظت از نظام است

خبرگزاری رسا ـ نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری مجلس را بازوی توانمند و قوی برای حفاظت از نظام دانست و گفت: مجلس خبرگان رهبری یک مجلس فراجناحی است.
انتخابات مجلس خبرگان

حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی خرم آبادی، نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: انتخابات پیش رو از اهمیت بالایی برخوردار است و همواره مورد رصد دشمنان نظام قرار دارد.

 

وی با بیان این که در انتخاب افراد اصلح ملت ایران باید باید هوشیار باشند و با بصیرت و آگاهی پای صندوق های رأی بیایند، افزود: پذیرش بصیرت و هوشیاری ملت ایران برای دشمنان اسلام و انقلاب سخت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین نیازی با اشاره به جایگاه و اهمیت مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: نمایندگان خبرگان باید آماده به کار باشند تا مملکت تسلیم یک خط ناجور نشود.

 

وی با بیان این که مجلس خبرگان رهبری بازویی قوی برای حفاظت از نظام است، گفت: با گرفتن تصمیم های درست و منطقی در این مجلس بر اقتدار نظام افزوده می شود و نظام استوارتر می شود.

 

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان با بیان این که جنبه معنوی مجلس خبرگان از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: مجلس خبرگان یک مجلس فراجناحی است.

 

وی در ادامه با بیان این که شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ازدستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، افزود: دستیابی به استقلال نظامی، سیاسی و استقلال فرهنگی از ابعاد گوناگون این استقلال است.

 

حجت الاسلام والمسلمین نیازی تصریح کرد: در سایه استقلال سیاسی ملت ایران تعیین سرنوشت کشور را به دست گرفتند.

 

وی با بیان این که استقلال فرهنگی امروز از دیگر موارد ضروری تر و مهم است، عنوان داشت: مهم ترین دغدغه رهبر فرزانه انقلاب در جامعه امروز نیز دغدغه فرهنگی است.

 

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه لرستان خاطرنشان کرد: اگر به استقلال فرهنگی ضربه وارد شود، دیگر استقلال ها نیز مورد نفوذ دشمن قرار می گیرد.

 

وی هوشیاری، بصیرت و آگاهی را راه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن و جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب بیان کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نیازی با تأکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی و تعیین سرنوشت کشور اظهار داشت: رأی مردم ایران اسلامی تیری در چشم دشمنان نظام خواهد بود.

 

وی حضور مردم در انتخابات را خنثی کننده دسیسه های دشمن در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی خواند و افزود: حضور ملت ایران در صحنه های انقلاب بر استواری نظام می افزاید.

 

نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان با اشاره به تلاش دشمن برای جدایی مردم از دین، رهبری و ولایت فقیه ادامه داد: هدف دشمن دلسری مردم از نظام است.

 

وی هوشیاری، بصیرت و آگاهی مردم و گوش به فرمان رهبری بودن را راه مقابله با دسیسه های دشمن بیان کرد و عنوان داشت: با حضور در صحنه های نظام جمهوری اسلامی همواره باید زمینه ناامیدی دشمن را فراهم کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نیازی در پایان بیان داشت: حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی تجدید بیعت دوباره با رهبر فرزانه انقلاب است و ملت ایران با حضور گسترده خویش پشتیبانی خود از نظام را اعلام می کنند./9459/302/ب3

ارسال نظرات