۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۳۱۷۲۰۵

مراسم سوگواری دهه اول فاطمیه در آستان مقدس عبدالعظیم الحسنی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت فرارسیدن دهه اول فاطمیه، ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم عزاداری و سوگواری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برگزار می‌شود.
ايام فاطميه

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم سوگواری دهه اول فاطمیه از روز پنجشنبه 29 بهمن ماه به مدت 10 شب، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری، با ایراد سخنرانی توسط حجت الاسلام اویسی و مرثیه سرائی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در رثای دخت نبی مکرم اسلام(ص) برگزار خواهد شد.

 

همچنین در روز شهادت آن حضرت مصادف با دوشنبه 3 اسفندماه مراسم عزاداری بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مکان مذکور، با مرثیه سرائی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آقای اصغر دوستی برگزار می شود.

 

حضرت فاطمه زهرا(س) دخت نبی مکرم اسلام(ص) که کنیه های ایشان ام ابیها، ام الائمه، ام الفضائل، ام العلوم و... و القابشان صدیقه، طاهره، راضیه، تقیه و... می باشد، در 20 جمادی الثانی سال پنجم بعثت در مکه مکرمه متولد و در 13 جمادی الاولی و به روایتی در 3 جمادی الثانی سال یازدهم هجری قمری در مدینه منوره به شهادت رسیدند.

 

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جانسوز حضرت صدیقه طاهره(س)، مقدم همه پیروان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را به این مراسم گرامی می دارد./813/102/ب1

منبع: روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)

ارسال نظرات