۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۳۱۷۲۹۰
استاد حوزه و دانشگاه:

انتخابات پرشور سبب ضعف بیش از پیش دشمن می شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: در جمهوری اسلامی ایران مردم حرف آخر را می زنند، و حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی سبب اثبات این ادعا و ضعف بیش از پیش دشمن می شود.
حجت الاسلام علي باقري

حجت الاسلام علی باقری، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که همان طور که دشمن به حضور مردم در راهپیمایی ها حساس است، به انتخابات پرشور نیز نگاه دوخته و حساسیت دارد، گفت: حضور حداکثری، فراگیر و همگانی مردم در انتخابات به عنوان یک وظیفه ملی و شرعی به دشمن ثابت می کند که در ایران اسلامی مردم اداره کننده کشور هستند.

 

وی افزود: در جمهوری اسلامی ایران مردم حرف آخر را می زنند، از این رو حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی سبب اثبات این ادعا و ضعف بیش از پیش دشمن می شود.

 

حجت الاسلام باقری با اشاره به این فرمایش امام راحل که حفظ نظام از اوجب واجبات است، گفت: اوجب واجبات به معنای این است که از نماز نیز واجب تر است، از این رو باید هر اقدامی که می توانیم برای حفظ نظام انجام دهیم تا مملکت ایران سربلند باشد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که حفظ نظام سبب فراهم شدن شرایط برای عمل به شعار مذهبی می شود، گفت: یکی از اقداماتی که سبب حفظ نظام می شود، حضور پای صندوق های رأی است.

 

وی با تأکید بر این که هرکس توان حضور پای صندوق های رأی را دارد، باید در انتخابات شرکت کند، گفت: در زمان قاجاریه انتخاباتی در ایران برگزار نمی شد و در زمان پهلوی نیز انتخابات صوری انجام می شد.

 

به گفته وی، به دستورات رهبر معظم انقلاب باید عمل کرد و درخواست ایشان برگزاری انتخابات پرشور است، از این رو باید با برگزاری انتخابات پرشور به خواسته ایشان جامه عمل پوشاند.

 

حجت الاسلام باقری با بیان این که مردم با سلایق مختلف باید در انتخابات شرکت کنند، گفت: در راهپیمایی 22 بهمن مردم نشان دادند که به نظام و انقلاب علاقه مند هستند./1307/303/ب3

ارسال نظرات