۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۳۱۷۴۵۵

ستاد بزرگداشت فاطمیه در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ ستاد بزرگداشت فاطمیه(س) از سوی مجمع هماهنگی هیأت های مذهبی استان قم با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و رییس شورای هیأت های مذهبی قم برگزار شد.
ايام فاطميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ستاد بزرگداشت فاطمیه(س) از سوی مجمع هماهنگی هیأت های مذهبی استان قم شب گذشته با حضور علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدای امامزاده علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.

 

حجت الاسلام چهل اخترانی، رییس شورای هیأت های مذهبی قم درباره بزرگی مقام حضرت زهرا(س) گفت: پیامبر اسلام(ص) در مقابل حضرت زهرا(س) خم می‌شدند و دست ایشان را می بوسیدند؛ حضرت زهرا(س) سه شبانه روز روزه گرفته بودند و هر شب افطاری خود را به سائلی که به ایشان مراجعه کرده بودند، بخشیدند.

 

وی با بیان حدیثی اظهار داشت: امام محمد باقر(ع) فرمودند که در قیامت مادر ما می آید و مانند پرنده ای که دانه ها را از روی زمین جدا می کند، شیعیان و محبان ما را جدا کرده و شفاعت می کند.

 

رییس شورای هیأت های مذهبی قم ابراز کرد: این مملکت به برکت امام زمان(عج) که فرزند بانوی دو عالم(س) است، مصون بوده و هیچ گاه هیچ مشکلی پیدا نکرده و نخواهد کرد.

 

لاریجانی در بخش دیگر به سخنرانی پرداخت و گفت: یکی از مسائل مهم کشور، فرهنگ و الگوی فرهنگی است؛ در اوایل انقلاب، هیأت های مذهبی به هیچ جریان و دسته ای وابسته نبودند و تمام فعالیت هایشان با محور روحانیت بود.

 

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هیئات مذهبی، یک سنگر قوی در مقابل دشمنان هستند که با تبلیغات و فعالیت های فرهنگی، نقش مهمی در جامعه ایفا می کنند؛ حب اهل بیت(ع) پیوند قلبی محکمی در جامعه ایجاد کرده است./840/پ203/ی 

ارسال نظرات