۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۳۱۷۵۶۳
آیت الله ممدوحی:

انقلاب اسلامی تبلوری از شاخصه های زیبای اسلام است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله ممدوحی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم کرمانشاه با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی در منطقه گفت: انقلاب اسلامی تبلوری از شاخصه های زیبای اسلام است.
آيت‌الله ممدوحي آيت‌الله ممدوحي و آيت‌الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، یادواره شهدای مدافع حرم شامگاه گذشته با حضور علما و روحانیان در مسجد آیت الله بروجردی استان کرمانشاه برگزار شد.


آیت الله حسن ممدوحی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور در یادواره شهدای مدافع حرم با تشریح معنی شکست و پیروزی در دین مقدس اسلام عنوان داشت: هر مدافع اسلامی که در راه دین و شریعت به شهادت می رسد پیروز و سربلند است.


عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به واقعه عاشورا و شهادت سیدالشهدا(ع) و یارانش بیان داشت: امام حسین (ع) با شهادتش دین اسلام رازنده و احیا کرد و فریاد عدالتخواهی را سر داد و امروز موجب اقتدار پرچم اسلام و بالا رفتن خیمه مکتب اسلام شد.


آیت الله ممدوحی در ادامه اظهار داشت: هدف شهدا قرب الهی و روشن شدن و تقویت حکمت اسلام است که با شهادت خود این مهم را به ارمغان آوردند.


وی دوران دفاع مقدس را سبب رشد انقلاب اسلامی در تمامی زمینه ها گردید و بیان داشت: شهدا با بهره بردن از مکتب سیدالشهدا (ع) حماسه ای عظیم آفریدند و ابر قدرت های جهان را در برابر انقلاب به زانو درآوردند.


عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: انقلاب اسلامی تبلوری از شاخصه های زیبای اسلام است که مصداق موتور قدرتمند عالم و عظیم ترین توانایی روحی و جسمی است که در مواقع حساس از قدرتش استفاده می کند.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی در جریان ناوهای نظامی متجاوزان آمریکایی یادآور شد: امام خمینی (ره) به دلیرمردان انقلاب اسلامی که به آب های ایران تجاوز می کردند دستور شلیک داده بود و این سبب شده بود که دشمنان و متجاوزگران به خود اجازه ورود به آب های ایران را ندهند.


آیت الله ممدوحی در ادامه گفت: داعش و نیروهای تکفیری نیز دست پرورده داعش هستند و امنیت منطقه را به مخاطره انداخته اند اما شهدای مدافع حرم با تحقق آرمان های اسلام اجازه خودنمایی را به آن ها نخواهند داد.


وی در پایان تصریح کرد: دشمن هزینه های بسیاری برای تضعیف انقلاب می کند اما به برکت فرماندهی معظم کل قوا و اقتدار عاشورایش، روز به روز بر اقتدار انقلاب اسلامی افزوده می شود./857/202/ب2

ارسال نظرات