۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۳۱۷۵۷۵
دبیر جامعه روحانیت کاشان:

تبعیت از لیست انتخاباتی جامعه مدرسین حجتی بین خود و خدا است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که امام راحل تأکید بر مورد احترام قرار گرفتن لیست منتشر شده از سوی جامعه مدرسین داشتند، گفت: تبعیت از لیست جامعه مدرسین حجتی بین خود و خدا است.
حجت الاسلام عليرضا شاه فضل

حجت الاسلام علیرضا شاه فضل، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری‌ رسا در کاشان، با اشاره به این که امام راحل تأکید بر مورد احترام قرار گرفتن لیست‌های جامعه مدرسین در انتخابات داشتند، گفت: جامعه مدرسین برای استان های سراسر کشور لیست هایی را برای مجلس خبرگان معرفی کرده است.

 

وی افزود: جامعه مدرسین مورد تأیید امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است، از این رو تبعیت از لیست جامعه مدرسین حجتی بین خود و خدا است.

 

حجت الاسلام شاه فضل با بیان این که در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز لیست های انتخاباتی متعددی ارائه شده است، گفت: با مراجعه به افراد شاخص قرار گرفته در لیست های موجود می توان تشخیص داد که افراد با چه میزان مقبولیت در آن لیست ها قرار دارند.

 

دبیر جامعه روحانیت کاشان در خصوص جایگاه ویژه جامعه مدرسین و مورد تأیید بودن این جامعه از سوی امام راحل و رهبر معظم انقلاب، گفت: اعضای جامعه مدرسین گروهی از اساتید سطح بالای حوزه علمیه قم هستند که در مسائل علمی و سیاسی مورد وثوق می‌باشند.

 

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تأکید بر این که جامعه مدرسین مرجع مناسبی برای انتخاب نامزد اصلح است، گفت: جامعه مدرسین در مسائل روحانیت و سیاسی بالاترین مرجعی است که می توان به تصمیماتی که می گیرند اعتماد کرد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که می توان تصمیم جامعه مدرسین درباره انتخابات را حجت شرعی بین خود و خدا قرار داد، گفت: جامعه مدرسین در مقاطعی برای انتخاب مرجع تقلید، مجلس خبرگان، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی ورود پیدا کرده اند.

 

حجت الاسلام شاه فضل با تأکید بر این که در همه عرصه ها می توان به جامعه مدرسین اعتماد کرد، گفت: در انتخابات مجلس خبرگان رهبری که اعضای جامعه مدرسین دارای تخصص بیشتری هستند می توان اعتماد بیشتری کرد./1307/302/ب1

ارسال نظرات