۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۳۱۷۶۱۱
امام جمعه محمود آباد:

حضور حداکثری در انتخابات، بهترین راه جلوگیری از نفوذ دشمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمود آباد به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اشاره با بیان این‌که حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، گفت: هر قدر میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بیشتر باشد، به همان اندازه بقای نظام جمهوری اسلامی تضمین می‌شود.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمودآباد امروز در دیدار جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی این شهرستان با بیان این که انتخابات حماسه ای است که نقشه های دشمنان را نابود و آنان را ناامید می کند، گفت: مردم باید حضوری با بصیرت داشته و با انتخابی صحیح در این حماسه بزرگ نقش آفرینی کنند.

 

وی با اشاره به این که امانت داری از صفات ارزنده ای است که باید در نامزدهای انتخابات وجود داشته باشد، بیان داشت: کسی که طعم محرومیت و استضعاف را کشیده باشد می تواند به تعهدات خود که عدالت و امانت داری است، عمل کند.

 

امام جمعه محمودآباد با تاکید بر این که همه نامزدهای انتخابات باید تمکین به قانون داشته و تسلیم آن باشند، ادامه داد: تخریب و شایعه سازی نباید در ایام انتخابات وجود داشته باشد و این امر مهم باید از سوی نامزدها و هواداران آنان به نحو ارزنده ای رعایت شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به ویژگی های نامزدهای اصلح انتخابات، گفت: توانمندی علمی، اهل تعامل و مشورت، برنامه محوری، استفاده از تجربیات دیگران، تعهد و تخصص شاخصه های داوطلبان است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که مردم باید همیشه بصیرت داشته تا مسیر را به درستی بشناسند، بیان داشت: انسانی که بصیرت داشته باشد می داند که چه کار باید بکند و در چه سمت و سویی قدم بردارد. 

 

وی با تأکید بر این که بصیرت افزایی موجب عبور از فتنه ها می شود، گفت: کلمه بصیرت در تعالیم دینی از ارزش والایی برخوردار است و در قرآن کریم بیش از بیست بار این کلمه به همراه مشتقات آن آمده است.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این که ملت ایران در همه مسائل گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مسؤولان و کارگزاران نظام نیز باید رهنمودهای معظم له را در همه مسائل اولویت فعالیت ها و برنامه ریزی های خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که انحراف از مسیر ولایت ما را از رسیدن به سعادت حقیقی دور خواهد کرد، بیان داشت: تنها تبعیت محض از ولی فقیه جامعه اسلامی را در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد داد.

 

وی با اشاره به این که انتخابات مسأله بسیار مهمی است که باید با دقت و حساسیت خاص برگزار شود، ادامه داد: نفس انتخابات دارای اهمیت است و نفس حضور و اصل حضور به مراتب از ترکیب مجلس اهمیت بیشتری دارد.

 

امام جمعه محمود آباد با بیان این که انتخابات تجلی حماسه سیاسی ملت ایران است، بیان داشت: تحقق حماسه سیاسی در گرو وحدت و همدلی آحاد جامعه و تبعیت از مقام عظمای ولایت است.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که شرکت در انتخابات سند افتخاری برای انقلاب و دستاوردهای آن و آرمان های امام راحل و شهدا است، ادامه داد: حضور در انتخابات از نظر دنیا مشروعیت یک نظام، اقتدار و قوت نظام است و این مسأله برای نظام جمهوری اسلامی ایران که موجب بیداری اسلامی در جهان شده است به مراتب از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که مردم شریف ایران تاکنون، امانت الهی را که همان انقلاب اسلامی است، به خوبی حفظ کردند و بعد از این هم حفظ خواهند کرد، ادامه داد: مهم ترین کاری که می‌توانیم برای تداوم انقلاب در حال حاضر انجام دهیم، حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفند است و اینکه یک فرد اصلح را انتخاب کنیم.

 

امام جمعه محمود آباد به توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات اشاره با اشاره به این که حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، گفت: هر قدر میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رای بیشتر باشد، به همان اندازه بقای نظام جمهوری اسلامی تضمین می‌شود.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که حفظ انقلاب از دغدغه امام راحل بود که با خلق حماسه سیاسی باید این دستاورد انقلاب اسلامی به طور کامل حفظ و به نسل های بعد منتقل شود، افزود: باید سعی کنیم اموری را انجام دهیم که امام راحل را خوشحال می کند و در این رابطه حضور حماسی در انتخابات هفتم اسفند، پیمان مجدد با امام راحل و آرمان های این انقلاب است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مسؤولان نباید در پی این باشند که مشکلات اقتصادی کشور را با نگاه به کشورهای خارجی حل کنند، خاطرنشان کرد: حجم فراوان واردات موجب تعطیلی تولیدات داخلی می‌شود./950/202/ب1

ارسال نظرات