۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۳۱۷۶۲۹
رییس تبلیغات اسلامی ازنا:

مردم معیارهای امام و رهبری را در انتخاب افراد مد نظر قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا مجلس خبرگان نقش بازو و چشم بینای رهبری را دارد، بنابراین در انتخاب اعضای مجلس خبرگان باید به شاخصه ها و معیارهایی که امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر آن‌ها تأکید دارند، توجه کرد.
انتخابات  مجلس خبرگان

حجت‌الاسلام حشمت الله بیاتیان، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به انتخابات هفتم اسفند، عنوان داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو امری مهم و ضروری است.

 

وی با بیان این که دشمن از همه توان خویش برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات استفاده می کند، افزود: دشمن از قدرت نمایی مردم ایران ترسیده است.

 

حجت الاسلام بیاتیان تصریح کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی ذلت را نمی‌پذیرند و در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن می‌ایستد.

 

وی با بیان این که حضور مردم در صحنه های نظام نشان از هوشیاری و بصیرت آنان است، گفت: این ملت در انتخابات پیش رو نیز با حضوری آگاهانه دشمنان انقلاب را مأیوس خواهند کرد.

 

رییس تبلیغات اسلامی ازنا اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.

 

وی در ادامه مجلس خبرگان رهبری را پشتیبان اصلی انقلاب و ولایت فقیه دانست و عنوان کرد: در انتخاب افراد اصلح برای ورود به مجلس باید با بصیرت و هوشیاری انتخاب کرد.

 

حجت الاسلام بیاتیان یادآور شد: مجلس خبرگان نقش بازو و چشم بینای رهبری را دارد، بنابراین در انتخاب اعضای مجلس خبرگان باید به شاخصه ها و معیارهایی که امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر آن‌ها تأکید دارند، توجه کرد.

 

وی انتخابات را از دستاوردهای انقلاب دانست و اظهار داشت: مردم نباید نسبت به دستاوردهای نظام و انقلاب بی توجه باشند و با حضوری چشمگیر باید عرصه را بر دشمن تنگ کنند.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا با اشاره به هراس دشمن از حضور مردم در صحنه های انقلاب، گفت: ملت ایران با احساس تکلیف کردن همواره در طول عمر انقلاب و شرایط حساس حضوری چشمگیر دارند.

 

وی با بیان این که انتخابات مجلس و خبرگان قدمی برای برطرف شدن مشکلات است، افزود: در این راستا مردم و دلسوزان نظام باید افراد سالم را انتخاب کنند تا آن‌ها به جنگ مشکلات بروند./9459/302/ب1

ارسال نظرات