۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۳۱۷۶۳۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مردم در انتخابات اعتنایی به بلندگوهای تبلیغاتی دشمن نخواهند داشت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان با بلندگوهای تبلیغاتی خود به دنبال تعیین تکلیف برای مردم هستند، گفت: دشمنان انقلاب بدانند که این ملت تنها گوش به فرمان رهبری هستند و اعتنایی به یاوه‌گویی‌های آنها ندارند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع مردم بابلسر با اشاره به این که دشمنی‌های مستکبران عالم علیه ملت بزرگ ایران اسلامی از همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد، گفت: با توجه به گذشت 37 سال از عمر این انقلاب، اما متأسفانه این دشمنی‌ها هر روز به شیوه‌های جدید دنبال می شود.

 

وی با بیان این‌که دشمن هیچ گاه دست از دشمنی با ملت ایران بر نخواهد داشت، افزود: همه توان دشمن در 37 سال گذشته مصروف توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی شده است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت ایران در سه دهه اخیر همواره با همه توان در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کردند، تصریح کرد: این ملت اجازه نخواهند داد کوچک‌ترین خدشه ای به این انقلاب وارد شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی ملت ایران را مدافع حقیقی اسلام، انقلاب و رهبری دانست و خاطرنشان کرد: این ملت در دفاع از انقلاب همواره ثابت قدم و پیشگام بوده است.

 

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این‌که دشمن همواره از حضور در صحنه ملت ایران هراسان بوده است، بیان داشت: مردم کشورمان در همه صحنه و عرصه های انقلاب پیشگام تر از مسؤولان در عرصه حضور داشته و از انقلاب و نظام دفاع کردند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ملت ایران را مدافع حقیقی ولایت فقیه دانست و با بیان این که دشمن از جایگاه ولایت و رهبری در نظام اسلامی عصبانی است، خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه کشورمان در همه عرصه‌ها مدیون و مرهون هدایت‌های عالمانه مقام معظم رهبری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که دشمن در آستانه انتخابات تلاش می کند جایگاه ولایت و رهبری را در نظام اسلامی تضعیف کند، افزود: اما ملت ایران با بصیرت و هوشیاری کامل پشتیبان ولایت و رهبری خواهند بود و اجازه نخواهند داد کوچک‌ترین خدشه‌ای به این جایگاه رفیع وارد شود.

 

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی درجمع مردم آذربایجان، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز هشدار دادند تمرکز اصلی فعالیت های دشمنان نظام این بار بر مجلس خبرگان رهبری  است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان با بلندگوهای تبلیغاتی خود به دنبال تعیین تکلیف برای مردم هستند، افزود: دشمنان انقلاب بدانند که این ملت تنها گوش به فرمان رهبری هستند و اعتنایی به یاوه گویی های آنها ندارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی افزود: این که رادیو بی بی سی به مردم می گوید رأی بدهند یا ندهند و اصلاً به چه کسی رأی بدهند معنادار بوده و معنای آن، عدم سازگاری آنها با انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است.

 

امام جمعه قائمشهر ملت بزرگ ایران را مردمی با بصیرت، هوشیار و ولایی توصیف کرد و با بیان این‌که این مردم همواره ثابت کردند که گوش به فرمان رهبری و ولایت هستند، بیان داشت: مردم کشورمان با آگاهی، شناخت و بصیرت بالا کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد و توجهی هم به حرف‌های دیگران ندارند.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری دلبسته به انقلاب و دلباخته به ملت باشند، خودشان را از مردم بالاتر ندانند و در مقابله با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام مقدس ثابت قدم باشند بی تردید تصمیم‌گیری و انتخاب برای مردم نیز آسان‌تر خواهد بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در تدارک و راه‌اندازی فتنه سال 88، گفت: بعضی‌ها در برابر فتنه 88 سکوت کردند و بعضی‌های دیگر نیز فتنه و فتنه‌گران را مورد حمایت قرار دادند که اغلب آنان دارای مناصب و مسؤولیت‌های دولتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند./950/202/ب2

ارسال نظرات