۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۳۱۷۸۳۲
رییس شورای هیأت‌های مذهبی استان بوشهر:

ستادهای انتخاباتی حرمت ایام فاطمیه را در زمان تبلیغات حفظ کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هیأت‌های مذهبی استان بوشهر با اشاره به تقارن تبلیغات کاندیدای انتخابات با ایام فاطمیه اول، گفت: ستادهای انتخاباتی در این ایام حرمت ایام فاطمیه را حفظ کنند و از هر گونه شادی و پخش آهنگ های نامتعارفی که این فضای غم و اندوه را بهم می زند پرهیز کنند.
فاطميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، نوشاد نوشادی، رییس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت بانوی عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی تمام نسل ها است که یکی از ویژگی های بارز ایشان، ولایتمداری و دفاع تمام قد از ولایت و امام زمان خود است.

 

نوشادی افزود: این بانوی بزرگ اسلام شأن و منزلت خاصی در نزد پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) دارد و ما می‌توانیم از سیره فاطمی و الگوپذیری از سبک زندگی این بانوی بزرگوار در زندگی خود استفاده کنیم.

 

نوشادی با اشاره به انتخابات پیش رو تأکید کرد: انتخابات یکی از مسأله های مهم نظام است که در ایجاد امنیت و پیشرفت جامعه به صورت مستقیم و غیر مستقیم ارتباط دارد.

 

رییس شورای هیأت‌های مذهبی استان بوشهر با اشاره به تقارن تبلیغات کاندیدای انتخابات با ایام فاطمیه اول، اظهار داشت: ستادهای انتخاباتی در این ایام حرمت ایام فاطمیه را حفظ کنند و از هر گونه شادی و پخش آهنگ های نامتعارفی که این فضای غم و اندوه را بهم می زند پرهیز کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: کاندیداها و طرفداران آنها تقوای سیاسی را سرلوحه کارخود قرار دهند و از تخریب دیگر کاندیدها و وعدهای فراقانونی که خارج از توان یک نماینده است اجتناب کنند.

 

رییس شورای هیأت‌های مذهبی استان بوشهر افزود: حضور پای صندوق‌های رأی در مهم‌ترین مسأله در انتخابات است که مردم استان بوشهر به خصوص هیأتی های انقلابی همچون گذشته در پای صندوق های رأی حضور پیدا می کنند و بار دیگر با آرمان های نظام و انقلاب و رهبری تجدید بعیت می کنند./846/203/ب2

ارسال نظرات