۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۳۱۷۸۹۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ملت ایران اسلامی به بلندگوهای سخن پراکنی بیگانه اعتنا نمی‌کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی اعتنایی به بلندگوهای سخن پراکنی بیگانه نخواهند کرد، گفت: این مردم تنها گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند و در همان مسیری که ولی فقیه مشخص می کنند گام بر می دارند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، آیت‌الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع علما، روحانیان و طلاب شهرستان قائمشهر به جایگاه ارزشمند و بی‌بدیل روحانیت در طول تاریخ اسلام اشاره کرد و با بیان این که روحانیت هیچ گاه در برابر ظلم و فساد سکوت نکرده است، افزود: افتخار روحانیت این است که در تاریخ اسلام و تشیع همواره مدافع حقیقی اسلام ناب بوده است.

 

وی با بیان این که نهضت انقلاب اسلامی نیز برآمده از حوزه‌های علمیه است، افزود: همراهی روحانیت با امام خمینی(ره) موجب آغاز نهضت عظیم اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که روحانیت هر جا که احساس کرده که حضورش مفید است با تمام توان حاضر شد و از اسلام و انقلاب دفاع کرد، خاطرنشان کرد: این قشر اثرگذار جامعه دینی بدون هیچ چشم‌داشتی همواره در صحنه حاضر بوده است.

 

امام جمعه ساری همچنین از روحانیت به عنوان ملجأ و مأمن عموم مردم یاد کرد و با بیان این که مردم ما همواره مشکلات و گرفتاری های خود را نزد روحانیت و عالمان دینی می برند و با آنها مشورت می کنند، افزود: این نشان دهنده جایگاه بالای مردمی روحانیت در جامعه اسلامی است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان همواره تلاش کرده تا میان مردم و روحانیت فاصله بیاندازد، تصریح کرد: اما هوشیاری و بصیرت مردم موجب خنثی شدن این توطئه دشمنان شده است.

 

آیت الله طبرسی تبلیغ دین و ارزش های اسلامی را مهم ترین رسالت روحانیت برشمرد و گفت: لباس روحانیت ردای نبوت که امروز علما و روحانیان وارثان پیامبران الهی و ائمه معصومین(ع) در ترویج اسلام ناب در جامعه محسوب می شوند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هشدار متعدد رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نفوذ دشمن به کشور پس برجام بر ضرورت حفظ هوشیاری در موقعیت کنونی تأکید کرد و گفت: ملت ایران هیچ گاه اجازه نخواهند داد دشمن کوچکترین رخنه ای در کشورمان داشته باشد.

 

وی در ادامه سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور اشاره کرد و با بیان این که روحانیت باید در منابر و خطابه های خود مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کند، افزود: این دوره از انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین حضور حداکثری مردم می تواند تعیین کننده باشد.

 

امام جمعه ساری به جایگاه رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و با بیان این که یکی از مهم ترین دلایل به نتیجه نرسیدن برخی انقلاب های منقطه عدم وجود یک رهبری واحد در این کشورها است، تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود یک رهبری آگاه، مقتدر و  عالم الگویی برای بسیاری از ملت های جهان است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه ارزشمند نظام اسلامی در عرصه جهانی و منطقه ای اشاره کرد و با بیان این که امروز دنیا به جایگاه قدرتمند ایران اسلامی در منطقه اذعان دارد، گفت: امروز قدرت های جهانی در برابر عزت و عظمت ملت ایران سر تعظیم فرود می آوردند.

 

آیت الله طبرسی اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به پشتوانه حضور در صحنه مردم دانست و افزود: به حتم حضور حماسی ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی در هفتم اسفند ماه می تواند موجب تقویت اقتدار و عظمت کشورمان شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دشمنان به دنبال مخدوش کردن انتخابات آتی هستند، خاطرنشان کرد: در این مقطع حساس آحاد جامعه باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده در جهت تحقق توطئه های دشمن گام بردارند.

 

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به دخالت آشکار بی بی سی در انتخابات کشورمان اشاره کرد و با بیبان این که انگلیس عامل بسیاری از جنایت های تاریخ علیه ملت ایران بوده است، تصریح کرد: ملت ایرانی نیازی به دلسوزی رسانه های بیگانه ندارند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی اعتنایی به بلندگوهای سخن پراکنی بیگانه نخواهند کرد، افزود: این مردم تنها گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند و در همان مسیری که ولی فقیه مشخص می کنند گام بر می دارند./950/202/ب2

ارسال نظرات