۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۳۱۷۹۵۰
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

آمریکا سعی دارد با تغییر تصمیم گیران نظام ایران را از جبهه مقاومت عقب بکشاند

خبرگزاری رسا ـ رییس قرارگاه عمار، گفت: آمریکا برای اینکه ما را از سوریه بیرون آورد تصمیم گرفته تا تصمیم گیران نظام را تغییر دهد که راه آن از طریق مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است یعنی مجلس خبرگانی که بگوید حزب‌الله، حماس و سوریه به ما ربطی ندارد.
حجت الاسلام و المسلمين مهدي طائب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس قرارگاه عمار،در همایش هزار نفری بصیرت فاطمی و اقتدار علوی که در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ماه‌های اخیر، گفت: مقام معظم رهبری در این ماه‌ها بسیار بر مساله نفوذ تاکید داشتند.

 

وی افزود: به نظر می‌رسد آنچه را که رهبر معظم انقلاب به عنوان فتنه‌ای بزرگتر از فتنه 88 نام بردند همین مساله نفوذ باشد چرا که نفوذ کامل کننده پازل توطئه‌ دشمن است، برای شناخت دقیق نفوذ در ابتدا باید بدانیم از ناحیه چه کسانی و با چه هدفی صورت می‌گیرد.

 

رییس قرارگاه عمار عنوان کرد: اگر ما دنبال انرژی هسته‌ای هستیم برای صادر کردن سوخت هسته‌ای بود نه اینکه بخواهیم بمب اتم بسیازیم اگر چه توان ساخت بمب اتم خود یک قدرت است و ما بر اساس شرع ساخت آن را حرام می‌دانیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب، اظهار داشت: در طرح اولیه نطنز ما با ساخت و صادرات سوخت هسته‌ای می‌توانستیم سالیانه 15 تا 20 میلیارد دلار درآمد داشته باشیم که متاسفانه تعطیل شد، غنی سازی 20 درصد نشان داد که ما توان ساخت بمب اتمی را داریم اما خود آن را نمی‌سازیم.

 

وی با اشاره به اهداف امام راحل از انقلاب اسلامی، بیان داشت: امام راحل با انقلاب اسلامی قصد داشتند موانع ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) را از بین ببرند به همین دلیل باید بساط شاهنشاهی یعنی نماینده استکبار را از ایران جمع کرده سپس جمهوری اسلامی را در ایران جایگزین کرده و آن را به دنیا صادر می‌کردند تا اصل پرچم را در خانه خدا به دست حضرت مهدی بسپارد اما در مرحله بعد باید برای رسیدن به این هدف اسرائیل از بین برود اسرائیلی که منشا هر گونه جنایت و فساد در منطقه است.

 

رییس قرارگاه عمار افزود: اما تا زمانی که آل شرور و آل یهود در عربستان حضور دارد که  تعداد بسیاری  از زائران خانه خدا می‌کشند و اجساد آنها را در گور دسته جمعی می‌ریزند چگونه امام زمان می‌تواند ظهور کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص پیچ تاریخی، گفت: امروز خط مقدم اسلام در سوریه قرار دارد زیرا اسرائیل توسط نیروهای حزب‌الله در لبنان، حماس در غزه و کرانه باختری از سه طرف محاصره شده است بنابراین برای نجات از این محاصره دنبال زدن عقبه اسلام یعنی سوریه است.

 

وی اظهار داشت: گفته شده بود که در مذاکرات اگر دم کدخدا را ببینیم مشکلات اقتصادی ما حل خواهد شد، در حالیکه کدخدا می‌گوید شما سه مشکل هسته‌ای، تررویسم و حقوق بشر دارید، مشکل هسته‌ای با کوتاه آمدن و ریختن بتن در قلب راکتور حل شد، اما مشکل تروریست را چه می‌شود.

 

رییس قرارگاه عمار، در ادامه بیان داشت: آمریکا ما را به علت حمایت از حماس و حزب‌الله لبنان که در مبارزه با اسرائیل هستند حامی تروریست معرفی می‌کند در واقع ملاک آمریکا در برچسب تروریست زدن به ما مبارزه با اسرائیل است، بنابراین ما باید از سوریه به عنوان عقبه کمک به اسلام بیرون بیایم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب ابراز کرد: آمریکا برای اینکه ما را از سوریه بیرون آورد تصمیم گرفته تا تصمیم گیران نظام را تغییر دهد که راه آن از طریق مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است یعنی مجلس خبرگانی که بگوید حزب‌الله، حماس و سوریه به ما ربطی ندارد.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند دقت کنید که خبرگان باید رهبر آینده را تعیین کنند، گفت: مجلس خبرگان باید رهبری را که با استکبار مبارزه کند انتخاب کنند، نه اینکه مانند مجلس ششم شورای اسلامی به رهبری بگوید جام زهر بنوش، اگر امام زمان(عج) در شرایط نفاق داخلی ظهور کند همان منافقان امام را می‌کشند بنابراین باید شناخت و بصیرت مردم افزایش یابد./807/پ202/ج1

ارسال نظرات