۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۳۱۸۰۳۱
به همت خبرگزاری رسا؛

مناظره علمی با موضوع «مبانی و الزامات حق رأی مردم در نظام مردم سالاری دینی» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مناظره علمی با موضوع مبانی و الزامات حق رأی مردم در نظام مردم سالاری دینی به همت خبرگزاری رسا در سالن همایش‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.
مناظره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مناظره علمی با موضوع مبانی و الزامات حق رأی مردم در نظام مردم سالاری دینی به همت خبرگزاری رسا برگزار می‌شود.

 

این مناظره علمی همزمان با ایام پرشور انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در راستای اهمیت انتخابات و تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر برپایی کرسی های آزاد اندیشی و ضرورت نقدهای علمی و همکاری حوزه های علمیه در بحث انتخابات برگزار می‌شود.

 

گفتنی است این مناظره علمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد ایزدهی استادیار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و حجت الاسلام کاظم قاضی زاده رییس مؤسسه فرهنگی و پژوهشی فهیم برگزار می‌شود.

 

لازم به ذکر است این مناظره علمی روز سه شنبه 4 اسفندماه از ساعت 15:30 تا 17:30 در سالن همایش‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، طبقه چهارم، واقع در چهار راه شهدا برگزار می‌شود.  

 

شایان ذکر است این مناظره علمی به همت خبرگزاری رسا و با مشارکت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، مؤسسه فرهنگی و پژوهشی فهیم، بنیاد فقه سیاسی، مؤسسه تاریخ تطبیقی، سایت فقه حکومتی وسائل و بسیج مدرسه معصومیه(س) برگزار می‌شود./1325/203/ب1

ارسال نظرات