۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۳۱۸۴۱۳
مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین:

دشمن در پی ورود افراد نالایق و محافظه کار به مجلس است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین گفت: امروز که انتخابات مجلس خبرگان رهبری در پیش است دشمنان همچون گذشته سعی دارند با وارد کردن افراد نالایق و محافظه کار به مجلس خبرگان به اهداف شوم خود نزدیک شوند.
هيأت نظارت بر انتخابات

طاهره شاکری مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، گفت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای نابودی نظام جمهوری اسلامی وقت تعیین می‌کرد.

 

وی افزود: دشمن زمانی طی جنگ 8 ساله امید داشت تا نظام نوپای انقلاب اسلامی را از میان بردارد که موفق نشد بعد از آن نیز با رحلت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) دلخوش به اختلاف مردم در تعیین رهبر شد تا با رخنه نظام جمهوری اسلامی را براندازد.

 

مدیر مدرسه علمیه کوثر در ادامه با اشاره به مجلس خبرگان به عنوان منتخبان مردم، اظهار داشت: با رحلت امام در کمتر از 24 ساعت حضرت امام خامنه‌ای به عنوان رهبر معظم انقلاب از سوی مجلس خبرگان انتخاب شده و هدایت و رهبری کشور را بر عهده گرفتند که جامعه اسلامی به مسیر رشد و تکامل خود ادامه داده و سبب یأس دشمنان شد.

 

شاکری ضمن بیان اینکه دشمنان نظام همواره و به طرق گوناگون در فکر براندازی نظام بوده و هستند، ابراز کرد: امروز که انتخابات مجلس خبرگان رهبری در پیش است دشمنان همچون گذشته سعی دارند با وارد کردن افراد نالایق و محافظه کار به مجلس خبرگان به اهداف شوم خود نزدیک شوند.

 

وی گفت: دشمن هیچ گاه به اهداف شوم خود نخواهد رسید چرا که مردم عزیز ایران اسلامی پشتیبان ولایت فقیه هستند و تا زمانی که مردم در صحنه حاضرند و برای ولی فقیه خود از جان می‌گذرند پس فکر براندازی نظام صرفا خیالی خام و عبث است.

 

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین بیان داشت: دولت جمهوری اسلامی یک دولت دموکراتیک به معنی واقعی است و یا به عبارتی بهترین دموکراسی اسلامی در ایران جاری می‌شود چرا اکثریت مردم در آن انتخابات آن شرکت می‌کنند.

 

شاکری در پایان خاطرنشان کرد: طلاب حوزه علمیه کوثر ورامین در کنار مردم عزیزمان به پای صندوق‌های رأی خواهند رفت و به افراد لایق، قابل اعتماد، دلسوز اسلام و مسلمین، و از همه مهم‌تر پشتیبان ولایت فقیه رأی خواهند داد./807/302/ب1

ارسال نظرات