۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۳۱۸۴۸۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حامیان فتنه 88 به دنبال یارگیری در مجلس خبرگان هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دشمن همه توان خود را برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات به کار گرفته است، گفت: ملت هوشیار و با بصیرت ایران با تبعیت محض از ولایت و رهبری ضمن حضور در پای صندوق های رأی افراد مورد نظر را برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند کرد.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع مردم شهر سورک با بیان این که از روز اول خلقت، خدا می‌خواست جامعه اسلامی امام و رهبر داشته باشد، اظهار داشت: هر کسی لیاقت امامت را ندارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که جایگاه رهبری در اصل الهی است، تصریح کرد: جامعه شیعی سال‌ها از داشتن امامت به حق محروم بود، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی نظام دینی از یک رهبر آگاه، هوشیار و مدبر برخوردار است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی بیان کرد: تصور نکنید که در زمان غیبت نیاز به امامت نداریم، خود امامان معصوم فرموند در روزگار غیبت در میان فقها، فقیهی عادل، با تقوا، خداترس وخداشناس حجت ما بر شما است.

 

کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و مورد حمایت جامعه مدرسین با اشاره به این که در سال 48 در کلاس‌های امام می‌گفتند ولایت فقیه حق است اما می‌گفتند مگر می‌شود که شاه برود و عادل فقیه رهبر شود، افزد: نزدیک شدن به امام راحل در آن زمان نه حقوق می‌دادند نه وسیله نقلیه بلکه دردسر هم داشت و کسی فکر نمی‌کرد که امام زنده به ایران بیاید.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در زمان جنگ، مردم امام راحل را خوب همراهی می‌کردند و اگر مسؤولان هم مثل مردم خالصانه همراهی می‌کردند اوضاع کشور خیلی بهتر بود، افزود: این مردم در همه صحنه ها و عرصه های انقلاب اسلامی همواره در میدان حاضر بودند.

 

کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که قدرت‌های استکباری فهمیدند که قدرت ایران از ناحیه ولی فقیه است و به همین دلیل در جریان فتنه سال 88 شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند، خاطرنشان کرد: دشمنان فهمیدند که ولی فقیه در عمق وجود ملت ایران نهادینه شده است و به همین آسانی نمی تواند ملت را از ولایت جدا کرد.

 

حجت الاسلام والسلمین معلمی سیاست بعدی دشمن علیه نظام اسلامی را نفوذ بیان کرد و افزود: حضور در مجلس خبرگان مقاومت و ایستادگی می‌خواهد و نماینده باید اهل مقاومت باشد و در برابر انحراف، دفاع از امامت و ولایت لب را بسته نگه ندارد و در وسط میدان باشد.

 

کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مجلس خبرگان رهبری یکی از نهادهای بسیار مهم در جمهوری اسلامی است که وجود افراد خبره در این نهاد موجب تقویت رهبری است، گفت: اگر مجلس خبرگان، رهبر را مشخص می‌کند، باید به کمک رهبری بیاید و در فتنه‌ها در کنار رهبری باشد اما دیدیم که در فتنه 88 نه تنها عده‌ای در کنار رهبری نبودند بلکه سکوت را به حمایت از ایشان ترجیح دادند و همین افراد در انتخابات هفتم اسفند بدنبال یارگیری در مجلس خبرگان هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی خاطرنشان کرد: دشمن این حقیقت را درک کرد که در جمهوری اسلامی اعتقاد به امامت و ولایت نهادینه شده و نمی‌توان با آن مبارزه کرد پس به سراغ راه دیگری رفت و آن نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی است.

 

امام جمعه قائمشهر گفت: دشمن با ایجاد شبهه و فاصله دادن ذهنیات مردم از اعتقاد به ولایت و رهبری در پی نفوذ است تا در هفتم اسفند و نفوذ به مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی برای خود یارگیری کند.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از آرزوهای شیعه بودن فقیه عادل در رأس حکومت اسلامی بود که با قیام امام راحل در سال 57 این آرزو به واقعیت پیوست اما باید در حمایت از این فقیه عادل تلاش کنیم چون حمایت و کمک رهبری تنها به دعا کردن برای رهبری نیست بلکه با مواضع محکم و درست و به‌ موقع باید به یاری رهبر شتافت.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان تصریح کرد: در همه صحنه‌های حساس، بصیرت مردم بوده که پشتوانه‌ای محکم برای نظام و انقلاب است و انشاءالله در هفتم اسفند و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد امین و صالح باز هم برگ زرین دیگری در کتاب افتخارات انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دشمن همه توان خود را برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات به کار گرفته است، بیان داشت: ملت هوشیار و با بصیرت ایران با تبعیت محض از ولایت و رهبری ضمن حضور در پای صندوق های رأی افراد مورد نظر را برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند کرد./950/202/ب1

ارسال نظرات