۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۳۱۹۱۱۷
مدیر حوزه علمیه مازندران:

7 اسفندماه تجلی وحدت ملت ایران در دفاع از انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند، این حضور را نشان دهنده بصیرت و ولایت مداری ملت ایران دانست.
مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی مرکز استان با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند، این حضور را نشان دهنده بصیرت و ولایت مداری ملت ایران دانست.

 

وی افزود: ملت بزرگ ایران بارها نشان داده اند که قوام و دوام این نظام را با آرای خود به رخ استکبارجهانی می کشند و همواره این سرافرازی برای امت ما متجلی است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران بیان داشت: مردم میهن اسلامی در ادوار مختلف همواره وفاداری خود به انقلاب و نظام را ثابت کرده اند و در همه صحنه ها حضور داشته اند و دیروز نیز بار دیگر شاهد این حماسه آفرینی از سوی مردم بودیم.

 

حجت الاسلام طاهری افزود: مشارکت مردم در انتخابات امسال نیز بالا و چشم گیر بود و یکبار دیگر ملت ولایتمدار ایران اسلامی دست به خلق حماسه سیاسی بزرگی زدند.

 

استاد حوزه علمیه با بیان این که همه دنیا به حضور ملت ایران در هفتم اسفند ماه چشم دوخته بودند، خاطرنشان کرد: این حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی پاسخ کوبنده ای به همه تلاش های مذبوح بیگانگان بود.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران در ادامه ملت بزرگ ایران را مردمی هوشیار و  بصیر دانست و ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی به یقین نقش مؤثری در جایگاه نظام اسلامی در عرصه جهانی خواهد داشت.

 

حجت الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حفظ وحدت در جامعه اسلامی، افزود: وحدت، همدلی، همزبانی و هم افزایی ملت در طول 37 سال گذشته موجب عزت، افتخار، عظمت و اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است که باید امروز نیز حول محور رهبری انقلاب حفظ شود.

 

وی وحدت و همدلی را رمز اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: امروز پس از برگزاری یک انتخابات موفق باید با وحدت و همبستگی تنها در جهت تقویت نظام گام برداریم.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش دشمنان برای نفوذ در نظام اسلامی افزود: این نفوذ را باید به جامعه یادآوری کرد و در این رابطه هوشیار بود و باید مراقب باشیم که با افزایش بصیرت در بین مردم به دشمن اجازه رسیدن به اهداف را ندهند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، رمز پیروزی و پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی را وحدت و همبستگی در سایه رهنمودهای ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: کلام نافذ مقام معظم رهبری همواره عامل وحدت و همدلی در کشور است.

 

حجت الاسلام طاهری وظیفه منتخبان ملت ایران در مجلس را بسیار مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی باید از فرصت به وجود آمده تنها در جهت خیر و خدمت گام بردارند و گوشه ای مشکلات مردم را بکاهند./950/202/ب1

ارسال نظرات