۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۳۱۹۷۱۳
مدیر حوزه‌های علمیه قزوین:

شهید اسدی مدافع دین و حرم اهل بیت بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه قزوین گفت: حضور حداکثری مردم در مراسم تشییع شهید اسدی نشان داد که آن‌ها علاقه بسیاری به شهدا و اسلام دارند و در هر برهه‌ای از زمان به دفاع از مقدسات می‌پردازند.
حجت الاسلام علي عباسي

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه‌های علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا قزوین، شهادت جانسوزانه حجت اسدی را به ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفت و بیان داشت: کسی که در راه خدا به شهادت می‌رسد خداوند او را پذیرفته است.

 

وی در ادامه افزود: شهید حجت اسدی از طلبه‌های حوزه علمیه قزوین بود که نسبت به کارهای فرهنگی بسیار دغدغه داشت، علاقه او به اهل بیت و اسلام موجب شد تا در راه دفاع از حق و مسلمین به شهادت برسد.

 

استاد حوزه علمیه با بیان این‌که اسدی دین خود را به اسلام و مسلمانان ادا کرد ابراز داشت: طلبه با بصیرت برای کمک به نیروهای سوریه به آنجا رفته بود و زمانی که حرم حضرت زینب(س) را در خطر دید جان شیرینش را فدای اسلام و دفاع از حرم اهل بیت(ع) کرد.

 

این کارشناس حوزوی تصریح کرد: حرکت جامعه و مردم ما به سوی معنویات است و آنها تمایلی به مادیات و تعلقات دنیوی ندارند، فرزندان این شهید ادامه دهنده راه پدر بزرگوارشان هستند و قدم در راه او خواهند گذاشت و از اسلام محمدی در برابر زورگویان حمایت خواهند کرد.

 

مدیر حوزه‌های علمیه قزوین به حضور پر شور مردم در تشییع جنازه این شهید اشاره و اظهار کرد: حضور حداکثری مردم نشان داد که آنها علاقه بسیاری به شهدا و اسلام دارند و در هر برهه‌ای از زمان به دفاع از مقدسات می‌پردازند.

 

حجت الاسلام عباسی عنوان کرد: انگیزه شهیدان تقویت دین و پشتیبانی از اهل بیت(ع) است آنها به مادیات و زندگی دنیوی پشت کردند و برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) قدم به میدان نبرد گذاشتند.

 

وی با بیان این‌که جوانان و مردم ما با بصیرت و آگاه هستند تاکید کرد: تعداد جوانان با بصیرت ما رو به افزایش است و دشمن در تصورات و خیالات خام خود فکر می‌کند جوانان ما دنیایی شده‌اند اما هنوز هم جوانان ما برای جنگ و ایستادگی در برابر دشمن ایستاده‌اند، حضور آنها در عراق و سوریه شاهد بر این قضیه است.

 

استاد حوزه علمیه در پایان گفت: واقعیت تجربه‌ای که در انقلاب اسلامی وجود دارد این است که مردم ما طالب شهادت هستند و جوانان ما با مودت به اهل بیت(ع) و کسب کردن آموزه‌های اهل بیت راه حجت اسدی‌ها را بپیمایند./838/303/ب1

ارسال نظرات