۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۳۲۰۳۱۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیکشهر:

مدیریت مصرف و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، عناصر اصلی اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیکشهر با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راهکاری مطمئن برای رفع وابستگی و شکوفایی استعدادهای داخلی است، گفت: مدیریت مصرف و همچنین بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، عناصر اصلی اقتصاد مقاومتی است.
رئوفي نژاد

حجت‌الاسلام علی رئوفی‌نژاد، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: اقتصاد مقاومتی مسأله‌ای نیست که محدود به دوران تحریم بوده باشد، بلکه یک راهکار اساسی است که می‌تواند وابستگی ما به کشورهای دیگر را قطع کند.


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیکشهر بیان کرد: اقتصاد مقاومتی ما را متکی به خودمان بار می‌آورد و اگر به‌درستی در جامعه محقق شود، بسیاری از مشکلات اقتصادی ما برطرف خواهد شد.


وی افزود: اقتصاد مقاومتى محدود به کشور خاصی نیست، بلکه امروز در بسیارى از کشورها، به ویژه با تکانه‏هاى شدید اقتصادى که در دنیا به‏وجود آمد، کشورهاى متعددى به‏دنبال مقاوم‏سازى اقتصاد خودشان برآمدند.


حجت‌الاسلام رئوفی‌نژاد اظهار کرد: تحریم‏هاى یک جانبه و غیرانسانى غرب علیه جمهورى اسلامى ایران که به بهانه متوقف کردن برنامه‏هاى صلح‏آمیز هسته‏اى ایران صورت گرفته بود، موجب شد تا «اقتصاد مقاومتى» مورد بحث قرار گیرد که باید ادامه داشته باشد و رفع تحریم‌ها بهانه توقف آن نباشد.


وی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه ما کاری کنیم اقتصادمان در مقابل نفوذ بیگانه مقاوم شود که این کار با تکیه بر استعدادها و ظرفیت‌های داخلی و همچنین اصلاح الگوی مصرف محقق می‌شود.


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیکشهر در پایان افزود: اقتصاد مقاومتی سبب می‌شود تا روی پای خودمان بایستیم و اجازه تحریم و اعمال فشار به دیگران ندهیم؛ اقتصاد مقاومتی موجب شکوفایی استعدادها و توانایی‌های داخلی ما می‌شود./831/303/ب1

ارسال نظرات