۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۳۲۰۳۷۴
در پی ارتحال آیت الله واعظ طبسی؛

نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمانشاه پیام تسلیتی صادر کردند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمانشاه به مناسبت درگذشت آیت‌الله واعظ ‌طبسی، تولیت حرم مطهر رضوی پیام تسلیتی صادر کردند.
آيت الله طبسي

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی ‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه به مناسبت درگذشت آیت‌الله عباس واعظ‌ طبسی پیام تسلیتی صادر کردند.

 

در این پیام آمده است: فقدان فقیه ارجمند، آیت‌الله عباس واعظ ‌طبسی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان و تولیت آستان قدس‌ رضوی که معتمد دیرین حضرت امام(ره) و یار صدیق مقام معظم رهبری بودند، ضایعه‌ای است که مصداق آن حدیث شریف نبوی ست که فرمودند «در گذشت عالم، رخنه‌ای است در اسلام که تا شب و روز در گردش است، هیچ چیز آن‌را جبران نمی‌کند».

 

این پیام می‌افزاید: بی‌گمان توفیق سالیان متمادی خدمت به زائران بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) سعادتی است که موجب نجات از گمراهی در این جهان و بهره‌مندی از آثار و برکات ارواح طیبه اهل بیت در جهان آخرت خواهد بود. اینجانبان ضمن آرزوی علو درجات و غفران الهی برای آن مجاهد نستوه؛ این ضایعه اندوه‌بار را به ملت شریف ایران، به‌ویژه به محضر مقام عظمای ولایت، جامعه شریف و معزز روحانیت کشور و بیت شریف آیت‌الله عباس واعظ‌طبسی تسلیت عرض می‌کنیم./857/102/ب2

ارسال نظرات