۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۳۲۰۹۱۶
مدیرکل بنیاد شهید سیستان و بلوچستان خبر داد؛

برپایی کنگره سرداران و ۲ هزار شهید نیروی انتظامی در زاهدان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یاد کردن از شهدا و زنده نگه داشتن نام آنان اجری برابر با شهادت دارد، گفت: کنگره سرداران و دو هزار شهید نیروی انتظامی فردا 19 اسفندماه با حضور علما، روحانیون و ایثارگران در دانشگاه سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود.
يادواره شهدا

عباس پالاش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: کنگره سرداران و 2 هزار شهید نیروی انتظامی با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در تالار فردوسی دانشکده مهندسی شهید نیکبخت زاهدان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان افزود: در این مراسم، علاوه بر روحانیان، علما و جمعی از مسؤولان استانی، 600 نفر از خانواده های شهدای نیروی انتظامی از سراسر کشور نیز حضور دارند.

 

وی بیان کرد: این مراسم با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و نیروی انتظامی برگزار می‌شود و حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی نیز مهمان ویژه این کنگره خواهد بود.


پالاش اظهار کرد: رسالت و مأموریت بنیاد شهید با سایر سازمان‌ها فرق می‌کند و مأموریت بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دادن خدمات و دلجویی و رسیدگی به قشر خاص جامعه است و در راستای این امر باید مجدانه تلاش کرد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان عنوان کرد: هنگامی که جامعه هدف از بنیاد راضی باشند مطمئنا رضایت خداوند را هم شامل می‌شود و این بزرگ‌ترین هدف ما است./831/303/ب2

ارسال نظرات