۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۳۲۱۴۱۲

آیین اهتزاز پرچم و مهمانی لاله‌ها در بهشت زهرا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین اهتزاز پرچم و میهمانی لاله‌ها با حضور پرشور مردم مؤمن و شهیدپرور در قطعه 44 بهشت زهرا(س) برگزار شد.
ميهماني لاله ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اهتزاز پرچم و مهمانی لاله‌ها با حضور حجت‌الاسلام شهیدی نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حضور پرشور خانواده شهدا و ایثارگران، مردم مومن و انقلابی در قطعه 44 بهشت زهرا(س) و در کنار منزل ابدی 4 هزار شهید گمنام انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

این مراسم معنوی با قرائت آیاتی از قرآن مجید از سوی فرزند شهید حسینی آغاز شد سپس مردم مومن و انقلابی در حالی که سرود جمهوری اسلامی ایران را زمزمه می‌کردند با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

 

شایان ذکر است همزمان با برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران بر سر مزار شهدای بهشت زهرا(س) پرچم حرم مطهر حضرت ابوالفضل (ع) نیز برافراشته شد.

 

در ادامه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران برزگ ضمن خیرمقدم به همه مهمانان حاضر در مراسم، گفت: این حضور پرشور شما مردم مومن و انقلابی تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیز است.

 

وی افزود: حضور خانواده شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس همراه با خانواده شهدای مدافع حرم نشان از ایستادگی آنها در مسیر انقلاب اسلامی است که به رخ جهانیان کشیده می‌شود.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در این مراسم در سخنانی خاطرنشان کرد: امید که بتوانیم همه ما راه و یاد شهدا را ادامه داده و امانت‌دار آنها باشیم.

 

در ادامه حجت‌الاسلام شهید رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا، ایثارگران و جانبازان آسایش خود را از دست دادند تا به ما آراش بخشیدند شهدا سوختند تا به دیگران حیات، روشنی و زندگی ببخشند، بنابراین تا هستیم باید با آنها بیعت کنیم که در مسیرشان گام برداریم.

 

بنابراین گزارش گلباران و عطرافشانی مزار شهدای والامقام انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های، آیین اهتزاز پرچم و مهمانی لاله‌ها است که به‌مناسبت روز بزرگداشت شهدا و سالروز فرمان تاریخی امام مبنی بر تاسیس نهاد بنیاد شهید به‌طور همزمان در تمام گلزارهای شهدای کشور برگزار می‌شود./807/202/ب1

ارسال نظرات