۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۳۲۱۸۴۶
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب تأکید کرد؛

لزوم هوشیاری در مقابل توطئه و نفوذ دشمن/ تنها دغدغه نمایندگان خبرگان حفظ مصالح انقلاب و نظام باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه تنها دغدغه نمایندگان خبرگان باید حفظ مصالح انقلاب و نظام باشد، گفت: نمایندگان خبرگان باید انقلابی بیندیشند و انقلابی عمل کنند.
حجت الاسلام کرمي نيا

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، هجمه به شورای نگهبان و تخریب فقهای این شورا اقدامی ناشایست است و نباید اشکالات قانون را مربوط با انجام وظیفه فقهای شورای نگهبان دانست.

 


مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب بیان داشت: هر گونه تخریب شورای نگهبان عملی غیرقانونی، غیر اسلامی، غیر شرعی و غیر انقلابی است.

 


وی بیان داشت: نمایندگان خبرگان رهبری باید تنها به مصالح انقلاب بیندیشند و انقلابی فکر کنند، انقلابی عمل کنند و انقلابی بمانند و در انجام وظیفه و امور محوله، مصلحت اندیشی های حزبی را کنار گذاشته و تنها دغدغه آن ها مصالح نظام و مملکت باشد.

 


حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: رفتار مناسب انتخاباتی از نشانه های افراد انقلابی و شایسته است و رأی نیاوردن برخی افراد نیز خدشه ای بر شخصیت انقلابی آن ها وارد نخواهد کرد هرچند که مجلس خبرگان رهبری از وجود با برکت آن ها محروم خواهد بود.

 


مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در خصوص دشمنی آشکار آمریکا با ایران تأکید کرد: ملت ایران هیچ گاه موافق دشمنی و قطع رابطه نیست اما در خصوص آمریکا و برخی دولت ها که خصمانه و کینه توزانه با ملت ایران رفتار می کند راهی جز اعلام برائت باقی نمی ماند.

 


وی ابراز داشت: دشمنان از راه های مختلف به دنبال نفوذ و دخالت در امور کشور هستند و برای دستیابی به اهداف خود از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد و بارها دشمنی خود را با صدمه زدن به امور کشور در جهت دستیابی به مطامع خود آشکار کرده است.

 


حجت الاسلام کرمی نیا در پایان یادآور شد: باید مراقب هجمه ها و نفوذ دشمنان بود و هوشیارانه و آگاهانه سد راه دخالت دولت های بیگانه در امور کشور شد./857/302/ب1

ارسال نظرات