۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۳۲۱۹۷۱
استاد حوزه و دانشگاه:

پایبند نبودن به قانون سبب نفوذ دشمن می‌شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر این که در همه عرصه ها باید به قانون پایبند بود، گفت: عدم پایبندی به قانون سبب فراهم شدن نفوذ دشمن در کشور می شود.
حجت الاسلام سيدعباس ميرحبيبي

حجت الاسلام سید عباس میرحبیبی، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که افرادی که غمخوار انقلاب هستند در صورتی که در انتخابت پیروز نشوند، نظام را زیر سؤال نمی برند و قانون را زیر پا نمی گذارند، گفت: آنچه باید به آن توجه شود، حفظ نظام است.

 

وی افزود: بالاترین امتیاز برای یک شخص، تابع قانون بودن است، از این رو رهبر معظم انقلاب می فرمایند، جامعه مدرن و انقلابی باید تابع قانون و عهد و پیمان خود باشد.

 

حجت الاسلام میرحبیبی با اشاره به این که اگر در حق شخصی اجحافی در مسیر انتخابات شود، باید تابع قانون باشد و از مسیر قانونی آن را پیگیری کند، گفت: کسانی که در انتخابات مقاطع گذشته تابع قانون نبودند، مشخص کردند که مملکت را برای خودشان می خواهند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که افرادی که پایبند به قانون نیستند، به هر قیمتی به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند، گفت: دشمن مترصد سستی از سوی مسؤولان است تا از آن سوء استفاده کند.

 

وی با یادآوری اتفاقات سال 88، گفت: دشمن به دنبال شناخت افراد پایبند به نظام و افراد سست است که در سال 88 این افراد را شناسایی و برای رسیدن به اهداف خود امیدوار شد.

 

به گفته وی، در سال 88 عده ای قلیل قانون شکنی کردند و دشمن از ضعف آنها مطلع و در راستای اهداف خود از آنها استفاده کرد.

 

حجت الاسلام میرحبیبی با تأکید بر این که در همه عرصه ها باید به قانون پایبند بود، گفت: عدم پایبندی به قانون موجب فراهم شدن نفوذ دشمن در کشور می شود./1307/302/ب1

ارسال نظرات