۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۳۲۲۱۳۴
امام جمعه شهر برزک:

کلمه انقلابی چکیده ای از انتظارات رهبری از مجلس خبرگان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر برزک گفت: برخی افراد بعد از انقلاب ضرورتی بر پیگیری اصول انقلاب و استقلال کشور نمی بینند، از این رو رهبر معظم انقلاب نگران هستند که اندیشه و تفکری حاکم نشود که شکل انقلاب را تغییر دهد و برخی از اصول انقلابی را کمرنگ کند.
حجت الاسلام محمد حسين حلاجي مفرد

حجت الاسلام محمدحسین حلاجی مفرد، امام جمعه شهر برزک کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که تمام انتظارات و توقعات رهبری از مجلس خبرگان در کلمه انقلابی نهفته است، گفت: دشمن به دنبال نفوذ در افکار مسؤولان است تا مسؤولان در راستای اهداف دشمن تصمیم بگیرند.

 

وی افزود: انقلاب دارای اصول و هویت است و آرمان هایی بر اساس فرمایشات امام راحل برای نظام تعریف شده است که باید محکم روی آنها ایستاد.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با اشاره به این که ائمه اطهار(ع) متدینِ انقلابی و ظلم ستیز بودند، گفت: برخی بعد از انقلاب ضرورتی بر پیگیری اصول انقلاب و استقلال کشور نمی بینند، از این رو رهبر معظم انقلاب نگران است که اندیشه و تفکری حاکم نشود که شکل انقلاب را تغییر دهد و برخی از اصول انقلابی را کمرنگ کند.

 

امام جمعه شهر برزک ابراز کرد: واژه انقلابی موضوعی ناشناخته نیست، بلکه ملت ایران 37 سال است که با روحیه انقلابی ایستاده است و هیچگاه نیز عقب نمانده ایم.

 

وی با اشاره به این که آنچه تا کنون به دست آورده ایم به واسطه روحیه انقلابی است، گفت: فشار، سرمایه گذاری و هزینه دشمن علیه ایران به واسطه پیشرفت های ایران است و به فرموده امام راحل انقلاب اسلامی صادر شده است.

 

به گفته وی، ایران اسلامی در بین کشورهای جهان تنها نیست و جبهه انقلابیون در سراسر دنیا در حال گسترش است.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر مسؤولیت خطیر انتخاب رهبری از سوی خبرگان رهبری، گفت: اگر اعضای مجلس خبرگان رهبری از روحیه انقلابی فاصله بگیرند، روشی را در پیش خواهند گرفت که رهبری تنها بماند.

 

امام جمعه شهر برزک با تأکید بر این که اگر روحیه انقلابی در مجلس خبرگان حفظ شود، جای نگرانی وجود نخواهد داشت، گفت: موضوع انقلابی بودن بسیار مهم و بیشترین نگرانی رهبری نیز در مسأله نفوذ است./1307/302/ب1

ارسال نظرات