۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۳۲۲۴۲۰
در اجتماع عظیم مردم مشهد صورت گرفت؛

استغاثه و تمنای ظهور حضرت مهدی موعود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آخرین جمعه سال ، اجتماع عظیم مردم مشهد جهت استغاثه و تمنای ظهور حضرت مهدی(عج) برگزار شد.
اجتماع بزرگ منتظران مهدوي در مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، همزمان با آخرین جمعه سال، اجتماع عظیم منتظران همراه با سایر شهرهای کشور صبح امروز  در مشهد برگزار شد.


در این اجتماع باشکوه که با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم از میدان بسیج به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد، حجت الاسلام سید مسعود پورسیدآقایی، رییس پژوهشکده مهدویت و آینده ‌پژوهی گفت: برپایی چنین حرکت های باشکوهی نشانه رغبت اجتماعی و استمرار آن نیازمند پشتوانه معرفتی است.


وی افزود: اقشار مختلف جامعه اعم از دانشجو، کسبه، طلاب، مدیران و کارگزاران نظام باید از خود بپرسند که سهم آنان برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) چیست و چه کرده اند.


رییس پژوهشکده مهدویت و آینده ‌پژوهی با بیان این که حضرت مهدی(عج) حضور دارند و ما باید اعلام کنیم که هستیم و برای تعجیل در ظهورشان دعا و استغاثه کنیم، اظهار کرد: انتظار زمینه سازی برای ظهور است و بر اساس روایات انتظار فرج، بهترین اعمال است.

 

حجت الاسلام سید مسعود پورسیدآقایی با اشاره به آیات و روایات قرآن درباره دعا برای حضرت قائم(عج)، گفت: دعای ما بر تقدم و تأخر ظهور تأثیر دارد؛ ما باید بخواهیم، طلب کنیم و سبک زندگی مهدوی را پیشه کنیم.


این گزارش حاکی است، استغاثه، سخنرانی، قرائت دعای فرج و زیارت آل یاسین از برنامه های اجتماع مردمی مشهد در تمنای ظهور منجی موعود بود./930/202/ب2

ارسال نظرات