۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۳۲۲۷۰۴
مدیر مدرسه علمیه برادران بروجرد:

مدرسه علمیه ولیعصر بروجرد آماده پذیرش 30 طلبه نوورود است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد از پذیرش طلبه به مناسبت سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این مدرسه آماده پذیرش 30 طلبه جدیدالورود است.
طلبه

حجت الاسلام ابراهیم یارمحمدی، مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این مرکز از سال 1372 فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

وی با بیان این که هر سال استقبال جوانان از مدرسه علمیه بروجرد بیشتر از سال های پیشین می شود، افزود: با توجه به ظرفیت مدارس و امکانات میزان پذیرش نیز متغیر می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به تحصیل طلاب در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد خاطرنشان کرد: هم اکنون 130 طلبه در این مدرسه مشغول فراگیری دروس حوزوی هستند.

 

وی با بیان این که طلاب مدرسه علمیه ولیعصر(عج) در سطح یک مشغول تحصیل هستند، تصریح کرد: پس از پایان تحصیل در این مقطع طلاب در مدارس سطح دو استان ادامه تحصیل می دهند.

 

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد در ادامه یادآور شد: به مناسبت سال تحصیلی جدید مدرسه ما آماده پذیرش 30 طلبه جدیدالورود است.

 

وی با بیان این که مهلت نام نویسی داوطلبان ورود به مدارس علمیه تا نیمه دوم فروردین ماه ادامه دارد، اظهار داشت: با وجود تمدید مهلت نام نویسی انتظار می رود داوطلبان در زمان باقی مانده نسبت به نام نویسی اقدام کنند که مشکلی در زمینه برای داوطلبان به وجود نیاید.

 

حجت الاسلام یارمحمدی در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون کتبی، تحقیق میدانی و مصاحبه ورودی برای پذیرش طلبه بیان کرد: شناسایی افراد با استعداد و توانمند از اهداف برگزاری این دوره ها است.

 

وی استعداد طلبگی، تقوا و اخلاق را از مهم ترین مواردی بیان کرد که در گزینش و پذیرش داوطلبان ورود به مدارس علمیه مورد توجه ویژه قرار می گیرد.

 

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد گفت: داشتن سه ویژگی مهم استعداد، تقوا و اخلاق موجب می شود در طول سال تحصیلی در مدارس علمیه ریزش وجود نداشته باشد./9459/302/ب1

ارسال نظرات