۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۳۲۲۷۰۸
مدیر مدرسه علمیه الیگودرز خبر داد؛

تحصیل 80 طلبه در مدرسه علمیه مهدیه

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با بیان این که این مدرسه از سال 61 مشغول تربیت دینی، علمی و اخلاقی طلاب است، گفت: در این مدرسه 80 طلبه مشغول تحصیل است.
مدرسه علميه

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان کرد: این مدرسه علمیه در دو مقطع سیکل و دیپلم طلبه می پذیرد.

 

وی با اشاره به این که نام نویسی داوطلبان از نیمه دوم اسفند آغاز شده است، افزود: تا 15 فروردین ماه نام نویسی ادامه دارد و داوطلبان با ورود به سایت حوزه های علمیه و واحد معاونت آموزش می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان این که دو برابر ظرفیت پذیرش مدرسه الیگودرز داوطلبان نام نویسی می کنند، عنوان کرد: پس از برگزاری امتحان ورودی و مصاحبه پذیرفته شدگان در دوره آموزشی اختبار و تثبیت شرکت می کنند.

 

وی در ادامه با بیان این که طلاب در دوره یک ماهه اختبار و تثبیت با فضای مدرسه و دروس ابتدایی حوزه آشنا می شوند، تصریح کرد: پس از پایان این دوره برخی پذیرفته شدگان با توجه به شناختی که از توانایی خویش دارند انصراف می دهند و یا با توجه به امتیازات داوطلبان، جذب مدارس علمیه نمی شوند.

 

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به فعالیت این مدرسه علمیه در سطح یک حوزوی بیان داشت: هم اکنون 80 طلبه در مدرسه علمیه مهدیه مشغول تحصیل است.

 

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه یادآور شد: با توجه به ظرفیت مدرسه به مناسبت سال تحصیلی جدید 30 طلبه جدیدالورود پذیرش می شود.

 

وی اخلاق را لازمه موفقیت طلبه بیان کرد و گفت: در مدارس علمیه اخلاق یک طلبه مهم تر از تحصیل آنان است و در مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز در درجه نخست به مسائل اخلاقی و تربیت اخلاقی طلاب پرداخته می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز اظهار داشت: پس از اخلاق، تحصیل و نظم از دیگر مواردی است که مورد توجه و اهمیت ویژه قرار دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت اخلاق و توجه به مسائل اخلاقی طلاب افزود: در طول سال تحصیلی کلاس درس اخلاق با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه برای طلاب برگزار می شود./9459/302/ب1

ارسال نظرات