۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۳۲۳۰۳۶

پذیرش 40 طلبه در مدرسه علمیه برادران ازنا

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا گفت: به مناسبت سال تحصیلی جدید در این مدرسه 40 طلبه جدیدالورود پذیرفته می شود.
طلبه

حجت الاسلام عبدالله بنیادی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مدرسه علمیه این شهرستان تاکنون در سطح یک فعالیت داشته است.

 

وی افزود: با گرفتن مجوز و فراهم کردن امکانات آموزشی و رفاهی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا در سال تحصیلی آینده این مرکز در سطح سه نیز فعالیت خواهد داشت.

 

حجت الاسلام بنیادی با اشاره به زمان نام نویسی متقاضیان ورود به مدارس علمیه برادران که تا 15 فروردین ماه ادامه دارد، عنوان داشت: داوطلبان همزمان با سراسر کشور و با مراجعه به سایت حوزه نسبت به نام نویسی اقدام کرده اند.

 

وی با بیان این که امکان تمدید مهلت نام نویسی وجود دارد، خاطرنشان کرد: داوطلبان ورود به مدرسه علمیه برادران شهرستان ازنا بومی و غیربومی هستند.

 

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا یادآور شد: به مناسبت سال تحصیلی آینده 40 طلبه نو ورود در سطح یک و دو در این مدرسه پذیرفته خواهد شد.

 

وی در ادامه با بیان این که هم اکنون 72 طلبه در مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا مشغول تحصیل هستند، عنوان کرد: هفت نفر از طلاب پایه ششم این مدرسه در سطح دو ادامه تحصیل می دهند.

 

حجت الاسلام بنیادی در ادامه تصریح کرد: در مدرسه علمیه امام صادق(ع) در سراسر استان لرستان طلاب در سطح دو پذیرش می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به این که ملاک و معیار پذیرش طلاب به صورت سراسری و از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور مشخص است، افزود: داوطلبان با شرکت در آزمون کتبی و مصاحبه گزینش و براساس شرایط جذب مدارس می شوند.

 

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ازنا خاطرنشان کرد: مهم ترین معیار ما در جذب طلبه بومی بودن داوطلبان و شرایط رفاهی طلاب است./9459/302/ب1

ارسال نظرات