۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۳۲۳۷۱۹
مسؤول انجمن طلاب اندونزی:

تا توان داریم برای حفظ انقلاب می کوشیم

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حیدر یوسف با تأکید بر این که به مبارزه ادامه می دهیم، گفت: ما مدیون جمهوری اسلامی هستیم به همین دلیل تا توان داریم برای حفظ انقلاب می کوشیم، حفظ نظام اسلامی وظیفه همه ما است.
ديدار طلاب و روحانيون با آيت الله مکارم شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حیدر یوسف مسؤول انجمن طلاب اندونزی امروز در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تبریک ماه رجب گفت: طلاب اندونزی برای تحصیل در شهر مقدس قم حضور پیدا کردند تا پس از کسب علم دست پر به اندونزی بازگشته و به ارشاد مردم کشور بپردازند.


وی افزود: اندونزی بزرگترین کشور مسلمان در جهان است که جمعیت آن به 250 میلیون نفر می رسد، اندونزی چهارمین کشور پرجمعیت جهان به شمار می رود، به برکت انقلاب اسلامی ایران شیعه در اندونزی شناخته شد.


مسؤول انجمن طلاب اندونزی اظهار داشت: با وجوداین که مکتب تشیع در اندونزی سابقه دیرینه ای داشته اما پیشرفت چمشگیری در اندونزوی به وجود آمد از جمله ترجمه های کتب در زمینه های اعتقادی، فرهنگی و علمی و آثار علمای شیعه همانند شهید مطهری، امام خمینی(ره)، آیت الله سبحانی و آیت الله مکارم شیرازی در اندونزی مشهود است.


وی ادامه داد: دشمنان اسلام ساکت ننشسته اند و دیدن پیشرفت های اسلام برای آن ها سخت است، از این رو نمی گذارند که مسلمانان به راحتی کار خود را انجام دهند اما ما به عنوان شیعه علی(ع) به وظیفه خود عمل می کنیم.


حجت الاسلام حیدر یوسف با تأکید بر این که به مبارزه ادامه می دهیم، ابراز داشت: ما مدیون جمهوری اسلامی هستیم به همین دلیل تا توان داریم برای حفظ انقلاب می کوشیم، حفظ نظام اسلامی وظیفه همه ما است.


وی در پایان با تقدیر از حمایت های حضرت آیت الله مکارم شیرازی از طلاب اندونزی عنوان کرد: ما از حمایت های این مرجع تقلید قدردانی می کنیم که حمایت های ایشان مایه دلگرمی طلاب اندونزیایی است./1323/پ202/ج1

ارسال نظرات