۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۳۲۳۸۳۴
استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد؛

حضرت زهرا الگویی رفتاری برای بشریت/ حمایت از جبهه مقاومت وظیفه امروز مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نظری با اشاره به جایگاه بالای معنوی حضرت زهرا(س)، گفت: حضرت زهرا(س) نه تنها الگویی برای زنان است، الگوی مردان نیز است.
حجت الاسلام نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت السلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه در همایش اسوه های صبر و مقاومت با اشاره به زنان بهشتی مطرح شده در قرآن کریم، گفت: این زنان الگویی برای مردان و زنان است.


وی با بیان این‌که حضرت زهرا(س) برترین زنان عالم است، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) برترین زنان عالم است و با الگو بودن آسیه و دختر عمران دیگر در الگو بودن حضرت زهرا(س) سخنی باقی نخواهد بود.


این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر عملی کردن الگوهای رفتاری بزرگانی چون حضرت زهرا(س)، خاطرنشان کرد: نبی مکرم اسلام(ص) درباره حضرت زهرا(س) می فرماید که قلب ایشام مملو از ایمان به خداست.

 

وی با بیان این‌که با تأسی به حضرت زهرا(س) باید قلبی مملو از ایمان به خدا داشت، افزود: مادران شهدا با روحی بزرگ و ملکوتی هست که در برابر مصائب و مشکلات ایستادگی می کنند و در مسیر دین از فرزندان خود می گذرند.


حجت الاسلام نظری با اشاره به ارزش و جایگاه مقاومت و ایستادگی بر مشکلات، خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت اسلامی با تأسی بر آموزه های دین در برابر استکبار جهانی بر سر ارزش‌های اسلامی و عزت دینی ایستادگی و مقاومت می‌کنند.


وی ادامه داد: جوانان با تأسی بر حضرت عباس(ع) از حرم حضرت زینب(س) صیانت می کنند، تا زمانی که حضرت عباس(س) بود، دشمن از وجودش لرزه بر اندامش می افتاد و کسی جرأت نداشت که حرم های امام حسین(ع) نگاه چپ و بد داشته باشد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: بهتر است به این نکته بیش از پیش توجه کنیم که طبق بیانات رهبر معظم انقلاب اگر مسأله سوریه و عراق را حل کنیم اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید اما اگر از آن دو مسأله غفلت کنیم با اسرائیل هم مرز می شویم./854/202/ب2

ارسال نظرات