۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۲۳۹۶۵

سومین یادواره شهدای گمنام شهر آبدان استان بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ سومین یادواره شهدای گمنام شهر آبدان با حضور مردم ولایت مدار، مسؤولان شهرستان دیر و بخش آبدان در جوار حرم مطهر شهدای گمنام برگزار شد.
يادواره شهدا

به گزارشخبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر سومین یادواره شهدای گمنام شهر ابدان بعداز ظهر امروز با حضور مردم ولایت مدار آبدان، مسؤولان شهرستان دیر و بخش آبدان در جوار حرم مطهر شهدای گمنام برگزار شد.

 

امام جمعه آبدان ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین بیان داشت: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و همه شما که اینجا آمده اید بدانید دعوت شده شهدا هستید.

 

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد به وصیت نامه مهم شهدا اشاره کرد و بیان داشت: همه شهدا بریک موضوع تاکید داشته اند و آن هم پیروی از ولایت امر است که ضامن پیروزی و بقای انقلاب خواهد بود.

 

در ادامه این مراسم سردار عبدالفتاح اهوازیان یکی از فرماندهان قرارگاه به کلی سری نصرت دوران دفاع مقدس و همرزم شهید علی هاشمی به بیان خاطراتی از شهدا ی والامقام پرداختد.

 

وی در ادامه یاد آور شد: همه شهدا خود را فدایی ولایت می دانستند و همین گونه که نیز عمل کردند.

 

اهوازیان با اشاره به عزت کشور در دنیا گفت: اگر ما اکنون و پس از انقلاب اسلامی در نزد مردم جهان عزیز هستیم قطعا به خاطر برکت نعمت ولایت و خون پاک شهدا است.

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: آمریکایی ها به خاطر وجود موشک های دور برد و پیشرفت های هسته ای حرف از مذاکره میزنند وما نیز اگر بخواهیم این عزت و سربلندی خود را حفظ کنیم باید پشت سر امام خود و گوش به فرمان او باشیم.

 

شایان ذکر است، از طرف جوانان شهر آبدان از خدمات ارزشمند امام جمعه آبدان با اهدا لوح تقدیر شد./833/202/ب2

ارسال نظرات