۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۳۲۴۲۵۵
فرمانده سپاه امام صادق بوشهر:

حفظ نظام اسلامی و مقابله با فتنه‌ها نیازمند بصیرت و ولایت‌مداری است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در این دورانی که فتنه ها برای سرنگونی نظام اسلامی قد برافراشته اند، داشتن بصیرت پاسداری و ولایتمداری برای ماندن در مسیر اسلام و انقلاب ضروری است.
سردار جميري فرمانده سپاه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در همایش تخصصی فرهنگی خواهران شاغل در سپاه امام صادق(ع) که پیش از ظهر امروز در سالن 22 بهمن سپاه استان برگزار شد، به نقش مهم و تأثیرگذار خواهران پاسدار در مجموعه سپاه و بسیج اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از مأموریت های سپاه و بسیج را این قشر از شاغلین سپاه به دوش می کشند و تاکنون در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

 

سردار جمیری با بیان اینکه تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در سطح جهان و بر روی افراد مختلف جوامع بشری کاملا مشهود و محسوس است، افزود: به تبع این تأثیرگذاری، دشمنی دشمنان انقلاب نیز بیشتر شده است و این موضوع مسئولیت خواهران پاسدار ما را در کنار برادران پاسدار در انجام ماموریت های مختلف سپاه و بسیج بیشتر می کند.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی در حال حاضر حالت «مرگ و زندگی» را برای دشمنان اصلی خود نظیر آمریکا، اسرائیل و انگلیس رقم زده است و در این بازی «مرگ و زندگی» یکی از طرفین باید باقی بماند که بر طبق آموزه های دینی ما و وعده های الهی، دشمنان اسلام زوال پذیر و نابودشدنی هستند.

 

وی شرایط کنونی نظام اسلامی را به دوران مولا علی(ع) تشبیه کرد و خاطرنشان ساخت: در این دوران که فتنه ها برای سرنگونی نظام اسلامی قد برافراشته اند، داشتن بصیرت پاسداری و ولایتمداری برای ماندن در مسیر اسلام و انقلاب ضروری است.

 

سردار جمیری آمریکا را بدهکارترین کشور دنیا خواند و تصریح کرد: این کشور استعمارگر و ظالم به همین دلیل فشارهای زیادی را متحمل شده و به ناچار به مذاکره با کشور قدرتمند ایران اسلامی به عنوان آخرین برگ های برنده خود تن داده است.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) تأکید کرد: آمریکا در حال دست و پا زدن برای نجات از فنای خود بوده و اینجا است که اگر ما با داشتن بصیرت لازم بر دستورات دین مبین اسلام ایستادگی و مقاومت کرده و بندگی خدا کنیم، آنان نابود خواهند شد.

 

وی سناریوی جدید دشمن را قرار دادن مردم مقابل سپاه خواند و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی خوب می‌دانند این سپاه هست که انقلاب را حفظ نموده و به همین دلیل در صدد آن هستند که بین مردم و سپاه که خود مجموعه ای مردمی است، جدایی و انشقاق ایجاد کنند.

 

جمیری بیان داشت: امروز دشمنان انقلاب دارند مباحث هسته ای را با مسائل موشکی و دفاعی سپاه گره می زنند و به اذهان مردم القاء می کنند که این سپاه پاسداران است که با فعالیت‌های موشکی خود مانع از اجرای توافقات برجام می شوند در حالی که سیستم موشکی سپاه یک موضوع کاملا دفاعی و در راستای تأمین امنیت ملی بوده و هیچ ربطی به مسائل و مذاکرات هسته ای ندارد.

 

گفتنی است، در این آیین از 50 نفر از فعالان فرهنگی، حافظان قرآن و فرزندان شهید پاسدار تجلیل شد./833/202/ب2

ارسال نظرات