۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۳۲۴۴۵۹
امام جمعه خرم آباد:

مادران و همسران شهدا اسوه صبر و مقاومت هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان مادران و همسران شهدا را اسوه صبر و مقاومت بیان کرد و گفت: ترویج و تبیین روحیه صبر و استقامت عامل مهمی در جهت موفقیت در عرصه های گوناگون است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولیفقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، ظهر امروز در همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» که با حضور مادران و همسران شهدا در حسینه دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: ایثار بانوان جامعه ما فراموش نشدنی است.

 

وی با بیان این که حضرت خدیجه‌کبری(س)، حضرت فاطمه‌زهرا(س)، حضرت زینب(س)، هاجر، مریم، سمیه و آسیه در قرآن کریم به عنوان اسوه و الگو معرفی شده اند، افزود: امروز مادران و همسران شهدا نیز الگوی دیگر زنان جامعه هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که مادران و همسران شهدا اسوه صبر و مقاومت هستند، عنوان داشت: علت اسوه شدن ایثار، صبر و استقامت است.

 

وی هدف از خلفت انسان را رسیدن به کمال دانست و خاطرنشان کرد: انسانی که به کمال برسد الگو و اسوه دیگر مردم جامعه است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت: امروز مادران و همسران شهدا باید روحیه مقاومت و ایستادگی را در جامعه گسترش داده و مقاومت را در دل آحاد مردم به ویژه بانوان زنده کنند.

 

وی با اشاره به جایگاه والای مادران و همسران شهدا بیان کرد: این قشر جایگاه والایی در انقلاب اسلامی و نزد خدای متعال دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که مادران و همسران شهدا باید قدر جایگاه خود را بدانند، اظهار داشت: صبر و استقامت مادران و همسران شهدا جهاد در راه خدا بوده است.

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه خطاب به مادران و همسران شهدا عنوان داشت: شما باید این ایثار جان و مال ثابت قدم باشید و همواره روحیه ایثار و جهاد را حفظ و تقویت کنید.

 

وی با اشاره به وجود بیش‌از شش هزار و 300 شهید در لرستان یادآور شد: امنیت و استقلال امروز کشور مرهون جانفشانی شهدا، ایثارگران، جانبازان و صبر و استقامت خانواده آنان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که ما نیازمند به شهدا و خانواده شهدا هستیم، گفت: ما به‌عنوان مدیران و مسؤولان از دیدار با خانواده شهدا روحیه می‌گیریم./9451/202/ب1

ارسال نظرات