۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۳۲۵۱۷۲
مدیرکل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا خبر داد؛

آغاز نام‌نویسی از مبلغان خواهر برای تبلیغ در ماه رمضان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) از آغاز ثبت‌نام اعزام مبلغان خواهر در ماه رمضان خبر داد و گفت: مبلغان خواهر تا 25 اردیبهشت‌ماه برای ثبت‌نام و تشکیل پرونده فرصت دارند به اداره امور مبلغان جامعه الزهرا(س) مراجعه کنند.
مبلغان خواهر

زهره عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام مبلغان خواهر اعزامی ماه مبارک رمضان، گفت: در راستای ساماندهی و اعزام حداکثری مبلغان خواهر در ایام ماه مبارک رمضان، تمامی مبلغان خواهری که قصد تبلیغ در این ایام را دارند جهت تشکیل و تکمیل پرونده تبلیغی می‌توانند به دفتر امور مبلغان مراجعه کنند.


وی افزود: اداره کل تبلیغ و ارتباطات در این زمینه آماده همکاری با مبلغان بوده و با ارائه ره‌توشه تبلیغی مبلغان را همراهی خواهد کرد.


عزیزی ادامه داد: مبلغان جهت هماهنگی و انجام مقدمات اعزام، طبق زمان‌بندی اعلام‌شده در ساعات اداری 9 تا11به امور مبلغان واقع در ساختمان اداری خواهران مراجعه کنند.

 

وی افزود: خواهران مبلغ از 25 فروردین تا 25 اردیبهشت‌ماه برای اعلام آمادگی خود می‌توانند به دفتر امور مبلغان مراجعه کنند.


مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) تصریح کرد: حمایت از مبلغان خواهر یکی از راهبردهای مهم اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا(س) بوده و این حمایت‌ها، شامل حمایت‌های فرهنگی و معنوی از مبلغان می‌شود.


وی افزود: جامعه الزهرا(س) در صورت درخواست نهادهای مختلف برای آنان مبلغ اعزام می‌کند اما بیشتر مبلغان به صورت خودجوش محل تبلیغ خود را انتخاب می کنند و از آنجایی که بیشتر مبلغان این مرکز همسر روحانیان هستند به صورت خانوادگی برای امر تبلیغ اقدام می‌کنند.


مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) گذراندن 45 واحد درسی برای مبلغان ایرانی و قبول در آزمون‌های لازمه برای تبلیغ و گذراندن 100 واحد درسی برای طلاب بین‌الملل را از شرایط اداره تبلیغ جامعه الزهرا(س) برای اعزام مبلغ عنوان کرد.


عزیزی ادامه داد: مبلغان جامعة الزهرا(س) در تمامی فصل‌های تبلیغ در نقاط مختلف کشور و دانشگاه‌ها حضوری فعال دارند.

 

وی افزود: جامعة الزهرا(س) در کنار اشتغال به تحصیل طلاب در ایام مختلف برای طلاب دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی در زمینه تبلیغ برگزار می‌کند.


مدیرکل اداره تبلیغ و ارتباطات جامعة الزهرا(س) یادآور شد: برنامه تبلیغی ماه مبارک رمضان تنها شامل طلاب ایرانی نمی‌شود و طلاب غیرایرانی جامعة‌الزهرا(س) هم می‌توانند برای تبلیغ ماه مبارک رمضان برای خود پرونده تشکیل داده و به تبلیغ اقدام کنند./968/302/ب2

ارسال نظرات