۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۳۲۵۸۴۹
مسؤول ستاد اقامه نماز استان بوشهر:

باید در بحث سلامت معنوی پیشتاز باشیم

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد اقامه نماز استان بوشهر گفت: همانگونه که در حوزه سلامت فعال هستیم در بحث سلامت معنوی نیز پیشتاز باشیم تا بتوانیم به وظیفه ای که به ما محول کرده اند به نحو احسن عمل کنیم.
همايش سلامت معنوي

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام مجتبی احمدی مسؤول ستاد اقامه نماز استان بوشهر در نشست هم اندیشی اعضای ستاد اقامه نماز استان با مدیران شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگان گفت: برنامه های فرهنگی سال 95 درحال تدوین است و این برنامه ها کاملا عالمانه و بدون موازی کاری و به سمت رشد است.


حجت الاسلام احمدی افزود: نوع نگاه ما به برنامه‌های اقامه نماز خشک و سخت افزاری نیست و تجهیزات لازم برای نمازخانه ها صورت گرفته و فضای معنوی لازم برای کارکنان و ارباب رجوع نیز فراهم شده است.


وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی شبکه‌های بهداشت و درمان به صورت دو ماه یکبار متغیر است گفت: برنامه های فرهنگی شبکه با تأکید رییس دانشگاه ارسال خواهد شد و هدف ما در سال 95 این است که نظر سنجی در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی صورت بگیرد.


مسؤول ستاد اقامه نماز استان بوشهر تصریح کرد: درسال 95 فضای نمازخانه‌ها را از لحاظ فرهنگی و لوازم جانبی مورد نیاز، تجهیز خواهیم کرد و در ایام ماه مبارک رمضان و قبل از آن غباروبی مساجد و نمازخانه‌ها انجام خواهد شد.


حجت الاسلام احمدی اظهار امیدواری کرد: همانگونه که در حوزه سلامت فعال هستیم در بحث سلامت معنوی نیز پیشتاز باشیم تا بتوانیم به وظیفه ای که به ما محول کرده اند به نحو احسن عمل کنیم و مورد توجه وِیژه امام زمان(عج) قرار بگیرم.


حجت الاسلام صفا امام جماعت شبکه کنگان نیز با تشکر از مسؤولان شبکه اظهار امیدواری کرد برنامه های فرهنگی هرچه باشکوهتر وبا بار معنوی بیشتر برگزار شود./846/102/ب1

ارسال نظرات