۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۴۲۲۸۳۶
به همت فرهنگسرای پایداری؛

سیره تربیتی والدین شهدا ثبت می شود

فرهنگسرای پایداری در طرح روایت حماسه اقدام به ثبت تصویری سیره تربیتی والدین شهدا می کند.
شهید

محمد صادقی، مدیر فرهنگسرای پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از ثبت سیره تربیتی والدین شهدا در مشهد خبر داد.


وی افزود: فرهنگسرای پایداری در طرح روایت حماسه با استفاده از  ظرفیت هاي مردمی خود جوش اقدام به ثبت، ضبط، پیاده سازي و آرشیو کردن اطلاعات و خاطرات شهدا و رزمندگان می کند.
 

صادقی خاطرنشان کرد: ستاد روایت حماسه، روایت کننده حماسه مردان بزرگ هشت سال دفاع مقدس است که با تکیه بر ایمان و تربیت صحیح خانواده به مقام شهادت نائل آمدند.
 

مدیر فرهنگسرای پایداری به بهره مندی از ظرفیت تشکل های فرهنگی و کاروان راهیان نور در طرح روایت حماسه اشاره و ابراز کرد: کلاس های آموزشی برای تیم های تخصصی خادم شهدا که متشکل از فعالان فرهنگی هستند، برگزار شد و در این طرح از آن ها بهره گرفته می شود.
 

وی ادامه داد: تیم های تخصصی خادم شهدا به منزل شهدا حضور پیدا می کنند و سیره تربیتی والدین شهید را ثبت می کنند.
 

صادقی به شناسایی بیش از 1400 خانواده شهید اشاره و اظهار کرد: بیش از 1400 خانواده شهید با همکاری تشکل ها شناسایی شده است و این شناسایی همزمان با ثبت خاطرات ادامه دارد.
 

مدیر فرهنگسرای پایداری تصریح کرد: خانواده شهدا می توانند برای آشنایی مردم با سیره تربیتی فرزندان رشید و ایثارگر خود مشخصات شهید خود را به سامانه پیامکی 30007270 ارسال کنند./1310/303/ب3

ارسال نظرات