۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۴۲۵۴۹۶
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

حضور اساتید مشاور در مدارس علمیه لرستان با هدف ارتقای سطح تربیتی و تهذیبی طلاب

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان از حضور اساتید مشاور حوزه علمیه قم در مدارس استان خبر داد و گفت: هدف از حضور اساتید در مدارس، ارتقای سطح تربیتی و تهذیبی طلاب است.
اساتید مشاوره

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: از دو نفر از اساتید مشاوره حوزه علمیه قم  دعوت شده است برای مشاوره به طلاب لرستانی در مدارس فعالیت کنند.

 

وی عنوان داشت: در طول سال تحصیلی اساتید حوزه در رشته روانشناسی فعالیت دارند به مدت یک ساعت در هفته به طلاب مدارس علمیه استان مشاوره ارائه می دهند.

 

حجت الاسلام ولی پور ارائه مشاوره تحصیلی، خانوادگی و فردی به طلاب را از جمله فعالیت اساتید مشاوره استان قم عنوان کرد که در مدارس حضور می یابند.

 

وی در ادامه با بیان این که طلاب مدارس علمیه سفیران هدایت و رضویه خرم آباد از کلاس های مشاوره بهره مند شده اند، خاطرنشان کرد: اساتید مشاوره تا پایان هفته در مدارس علمیه دورود، بروجرد، ازنا، نورآباد، الشتر و کوهدشت حضور خواهند یافت.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: افزون بر مشاوره فردی طلاب، نشست های عمومی مشاوره در جمع طلاب و دیدار با اساتید مشاور مدارس علمیه از دیگر برنامه هایی است که با حضور اساتید مشاور قم برگزار می شود.

 

وی حضور مشاوران در مدارس علمیه را گامی مؤثر در جهت پیشبرد اهداف حوزه و  فعالیت طلاب بیان کرد و گفت: با ارائه مشاوره به موقع می توان از بروز آثار منفی مشکلات طلاب در روند تحصیل آنان جلوگیری کرد.

 

حجت الاسلام ولی پور با بیان این که فعالیت های تربیتی و تهذیبی طلاب در تمام مراحل آموزشی مورد توجه حوزه قرار دارد، عنوان کرد: حوزه در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان در پایان ارتقای سطح تربیتی و تهذیبی طلاب را از دیگر اهداف اعزام اساتید مشاوره به مدارس علمیه عنوان کرد./9459/303/ب2

فاطمه ملکی
ارسال نظرات