۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۲۵۸۸۸
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

دستگاه‌ها از شعارزدگی در زمینه‌ اقتصادمقاومتی اجتناب کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه دستگاه‌ها از شعارزدگی در زمینه‌ اقتصاد مقاومتی اجتناب کنند، گفت: اگر زمان دائماً به همایش و جلسه و شعار دادن بگذرد، هیچ نتیجه‌ای در این حوزه، حاصل نمی‌شود.
حسینی همدانی

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در دومین جلسه‌ فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز اظهار داشت: اتاق فرماندهی اقتصاد‌مقاومتی در استان، باید محل سیاست‌گذاری‌های کلان باشد و اجرائیات به ستاد و صف محول شود.

وی با اشاره به وجود آمایش‌های انجام‌شده از ظرفیت‌ها و نیازهای استان، افزود: ارزش‌گذاری و اولویت‌بندی فعالیت‌ها در عرصه‌های مختلف با توجه به امکانات بخش‌های دولتی و خصوصی و ظرفیت‌های مردمی، یکی از مهم‌ترین اصول برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در استان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها باید از اتکا به گزارش‌های قبلی مجموعه‌ خود در زمینه‌های اقتصادی خودداری کنند و مراقب شعارزدگی باشند؛ چراکه اگر زمان دائماً به همایش و جلسه و شعار دادن بگذرد، هیچ نتیجه‌ای در این حوزه، حاصل نخواهد شد.

امام جمعه کرج ادامه داد: تقسیم فعالیت‌ها بین مجموعه‌های مختلف و تحت مدیریت کلان اتاق فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، سبب همگرایی فعالیت‌ها و نتیجه‌بخش بودن اقدامات می‌شود.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با تأکید بر حاکم کردن روحیه‌ جهادی بر اقدامات اقتصادی، تصریح کرد: بسیاری از حواشی و پیوست‌های مصوبات، در عین موردنیاز بودن، از سرعت کارها کم می‌کنند و این مسئله باید به شکل مناسبی مدیریت شود.922/101/ب3

ارسال نظرات