۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۴۲۶۰۴۸
فرمانده تيپ قمر بني هاشم:

جانبازان نماد صبر، مقاومت و فداكاري هستند

فرمانده تيپ قمر بني هاشم از جانبازان به عنوان نمادهاي صبر، مقاومت، ايثار و فداكاري نام برد و گفت: جانبازان انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس به مانند حضرت زينب(س) و امام سجاد پيام آور صبر و مقاومت هستند.
سردار كريم نصر اصفهاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، سردار كريم نصر اصفهاني سه شنبه شب، در همايش آئينه هاي ايثار، تجليل از جانبازان 70 درصد در مركز هيأت حسيني نخل صدره و سرفره كاشان با تبريك اعیاد شعبانيه و روز پاسدار و جانباز، گفت: جانبازان در دو جبهه نبرد و دو ميدان جنگ با دشمن حضور داشته و دارند.

 

وي افزود: جانبازان در 8 سال دفاع مقدس و در جنگ سخت در مقابل دشمن ايستادند و شجاعانه از اسلام و ميهن اسلامي دفاع كردند و به درجه رفيع جانبازي نائل آمدند و امروز نيز جانبازان ما در جبهه و ميدان نبرد فرهنگي در برابر تهاجم فرهنگي دشمن ايستاده اند و مقاومت مي كنند.

 

وي از جانبازان به عنوان نمادهاي مقاومت و ايثار و فداكاري نام برد و افزود: جانبازان انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس به مانند حضرت زينب(س) و امام سجاد پيام آور صبر و مقاومت هستند.

 

اين جانباز و فرمانده دفاع مقدس يادآور شد: جانبازان به عنوان افرادي هستند كه در ميدان عمل در مبارزه با دشمنان اسلام و ميهن اسلامي و امام و ولايت به وظايف خود عمل كردند و افتخار آفريدند در اين راه به درجه رفيع جانبازي نائل آمدند.

 

نصر اصفهاني گفت: بدون استثنا همه جانبازان، اعم از جانبازان، قطع نخاع، شيميايي، قطع عضو و اعصاب و روان با مشكلات زيادي روبرو هستند و در اين راه نيز با مشكلات و درد و رنج ناشي از جانبازي خود مي جنگند از اين رو، فداكاري خانواده هاي جانبازان را نبايد از فراموش كرد.

 

وي يادآور شد: جانبازان دفاع مقدس در نبرد با صدام و در جبهه هاي كردستان و سيستان و بلوچستان و قبل از آن جانبازان انقلاب اسلامي و حتي جانبازان قبل از انقلاب اسلامي و امروز نيز جانبازان مدافع حرم همه اگر قرار باشد به دوران قبل از جانبازي خود برگردند، مطمئن باشيد بار ديگر همين راهي كه در آن به درجه جانبازي رسيدند انتخاب خواهند كرد.

 

عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان در ادامه از عمليات آزاد سازي خرمشهر به عنوان يكي از مهم ترين عمليات هاي دوران دفاع مقدس نام برد و افزود: در اين عمليات كه بيش از 16 هزار نيروي بعثي به اسارت درآمدند و به همين تعداد از نيروهاي بعثي كشته و يا مجروح شدند، صدام اعلام كرده بود اگر نيروهاي ايراني خرمشهر را پس بگيرند من كليد بصره را به آنها خواهم داد.

 

حسين حيدريان رييس شوراي اسلامي شهر كاشان نيز با تبريك اعياد شعبانيه و روز پاسدار و جانباز گفت: جانبازان دفاع مقدس رزمندگان شجاعي هستند كه سه دهه قبل افتخارات بزرگي را آفريدند و امروز عنوان نمادهاي پايداري و استقامت و صبر الگوي نسل جديد هستند.

 

وي افزود: امروز كه منطقه را آتش و خون فرا گرفته است، تنها كشور با ثبات ايران اسلامي است كه اين امنيت كشور را مديون خون شهدا و جانبازي، جانبازان دوران دفاع مقدس مي دانيم.

 

شايان ذكراست، شهرستان كاشان در دوران دفاع مقدس 1700 شهيد و 3600 جانباز تقديم اسلام و ميهن اسلامي كرد كه از اين تعداد جانباز 1600 نفر بالاي 25 درصد هستند./202/1307/ب1

ارسال نظرات