۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۴۲۶۸۰۷
رییس فرهنگی بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران:

طرح سپاس، برگرفته از مطالبات رهبر معظم انقلاب است

رییس فرهنگی بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران گفت: طرح سپاس که برگرفته از مطالبات رهبر معظم انقلاب، نسبت به دیدار از خانواده معظم شهدای والامقام و سپاس از ایثار و مجاهدت‌های آنان در دفاع مقدس است، در شهرری به اجرا گذاشته شد.
صدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شفیع صدری، رییس فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران، امروز در مراسم طرح سپاس که در دبیرستان شاهد نجمه(س) شهرری برگزار شد، گفت: طرح سپاس که برگرفته از مطالبات رهبر معظم انقلاب، نسبت به دیدار از خانواده معظم شهدای والامقام و سپاس از ایثار و مجاهدت‌های آنان در دفاع مقدس است در شهرری به اجرا گذاشته شد.

 

وی افزود: از مهم‌ترین اهداف طرح سپاس، حضور مسؤولان و به کارگیری بخش‌های اجرایی نظام در این امر خطیر است تا بدین وسیله بازدید و تقدیر از خانواده شهدا تنها از وظایف بنیاد شهید تلقی نشود و این مهم به عنوان یک امر همگانی در جامعه منتشر و نهادینه شود.

 

رییس فرهنگی بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران، بیان داشت: نهادینه ساختن طرح سپاس در بطن جامعه از عمده وظایف مردم به ویژه مسؤولان به شمار می‌رود.

 

حجت الاسلام صدری در خصوص یادآوری ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس در سطح جامعه، تصریح کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه سبب قدردانی مردم از خانواده معزز شهدا بوده و با ایجاد فضایی مناسب یاد و خاطره آن عزیزان در اذهان عمومی زنده می‌شود.

 

این مقام مسؤول ابراز کرد: طرح سپاس به صورت ابتکاری در سطح استان تهران در حال اجرا است که با اجرای این طرح در ظرف زمانی کوتاهی بسیاری از مسؤولان و مدیران از خانواده‌های شهدا بازدید به عمل می‌آورند.

 

وی ادامه داد: شهرری به دلیل ظرفیت ویژه و وسعت فراوانی که در استان تهران دارد بیش از 2797 شهید به خود اختصاص داده که طی زمانی محدود که یک هفته است مسؤولان و مدیران اجرایی با حضور در بیت خانواده‌ شهدا از آنان دلجویی می‌کنند./202/813/ب1

ارسال نظرات